خانه خبراخبار اقتصادی وزیر اقتصادی برعزم جدی دولت برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید کرد

وزیر اقتصادی برعزم جدی دولت برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید کرد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
اقتصاد مقاومتی

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از ایسنا: وزیر اقتصاد پیرامون نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی پیامی را صادر کرد. متن کامل پیام علی طیب نیا به شرح زیر است:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای ( دام عزه)

با سلام و تحیات

فرا رسیدن بهار، رستاخیز پر معنای طبیعت و هنگامه نوروز، که نقطه تحول و نو شدن دوباره جهان هستی است را به محضر ملت شریف ایران اسلامی و حضرتعالی تبریک و تهنیت عرض می کنم. با آرزوی فرا رسیدن نوروزی که در آن شاهد حلول بهار جان ها ، ظهور حضرت ولی عصر(عج)، باشیم. نامگذاری سال 1395 به نام سال ” اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل” تدبیر و اقدام خردمندانه ای بود که در این برهه خاص می تواند پشتوانه ای عظیم برای مجموعه دولت در مسیر تحقق اهداف تعیین شده ذیل ساست های کلی اقتصاد مقاومتی باشد.

همانگونه که مستحضرید، شعار اصولی ” استقلال ، آزادی، جمهوری اسلامی ” برآمده از معارف اصیل اسلامی و خواست ملی ایرانیان – بیانگر جهت گیری اساسی حرکت ملت ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بوده و خواهد بود اما به رغم پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی در این چند دهه، هنوز تا تحقق کامل اهداف و آرمان های انقلاب – به ویژه در حوزه اقتصادی – راه درازی در پیش داریم.

در این میان دشمنان ملت ما طی دهه های گذشته همه ابزار و توان خود از به راه انداختن جنگ گرفته تا وضع تحریم های ظالمانه را برای متوقف کردن قطار پیشرفت ایران اسلامی به کار انداختند اما با لطف الهی، پایمردی و مقاومت بی مانند مردمی و هدایت های داهیانه امام راحل (ره) و حضرتعالی توانستیم از تمامی این بحران ها به سلامت عبور کنیم.

دستیابی به توافق هسته ای در قالب توافق “برجام” تازه ترین موفقیت ملی در این زمینه بود که پس از سالها پایداری در میان کارزاری سخت به دست فرزندان انقلابی تان محقق شد و در پی آن، تحریم های ظالمانه ای که زیر بناهای اقتصادی کشور را نشانه رفته بود، بی اثر ساخت. البته تحریم های ظالمانه غرب در کنار تمامی هزینه هایی که برای مردم ما، بویژه اقشار مستضعف داشت، این درس را نیز به همه ما آموخت که مقاوم سازی اقتصاد ملی و تاب آوری آن در برابر تکانه ها به ویژه تکانه های خارجی شرط لازم برای حفظ استقلال کشور است.

خوشبختانه پایبندی دولت تدبیر و امید بویژه رئیس جمهور محترم به سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی – در شرایطی که اعمال تحریم های نامشروع در کنار عوامل دیگر موجب بروز عارضه خطرناک رکود تورمی در سالهای اخیر شده بود، توانست موجب کنترل و کاهش نرخ تورم و همچنین قرار گرفتن در مسیر رشد اقتصادی و خروج از رکود گردد.

اکنون و با عنایت به عزم راسخ دولت خدمتگزار در جهت تحقق منویات عالمانه حضرتعالی اینجانب به عنوان یک خدمتگزار مسئول و به نمایندگی از همه همکارانم در مجموعه اقتصادی دولت اعلام می نمایم که ان شالله در سال پیش رو از هیچ کوششی برای حفظ ” امید” مردم و بهره گیری بیشینه از همه ظرفیت های ایجاد شده در کشور برای ” استحکام اقتصاد ملی” ، “تقویت تولید داخلی”، ” حل مشکل رکود”، ” حفظ روند کاهشی نرخ تورم” ، ” بهبود هرچه بیشتر فضای کسب و کار” و نیز اجرای صحیح سیاست های اصل 44 قانون اساسی با هدف افزایش زمینه های اشتغال و ارتقای تولید ملی دریغ نخواهیم ورزید.

اینجانب رجاء واثق دارم که با وجهه همت قراردادن شعار راهبردی ” اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل” و با همراهی و همدلی مردم، هدایت و حمایت همه جانبه حضرتعالی و مدیریت مدبرانه رییس جمهور محترم در دوره جدید که فرصت های سازنده ای فراروی اقتصاد کشور پدیدار شده است دستیابی به رشد اقتصادی مستمر و پایدار در طی برنامه ششم توسعه فعلیت یافته و از این رهگذر شاهد ارتقای بیش از پیش جایگاه کشور در منطقه و حتی متناسب با اهداف سند چشم انداز 20ساله باشیم.

دوام سلامت و طول عمر با عزت حضرتعالی و سربلندی، بهروزی و شاد کامی ملت بزرگ ایران را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است