خانه خبر روند توسعه بازار جهانی پوشش‌های پایه آبی

روند توسعه بازار جهانی پوشش‌های پایه آبی

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

پوشش های پایه آبیبازار جهانی پوشش‌های پایه آبی پیش بینی می‌شود به 75.29 بیلیون دلار تا سال 2020 خواهد رسید که طبق محاسبات CAGR با نرخ رشد 5.05% بین سال‌های 2015 تا 2020 همراه خواهد بود.

پوشش‌های پایه آبی در صنایع مختلف همچون معماری، خودرو، حفاظتی، چوب، دریا، بسته‌بندی و…. کاربرد دارند. با رشد شهرسازی در آسیا، تقاضا برای پوشش‌های پایه آبی در زیرساخت‌های مسکونی، تجاری و صنعتی نیز افزایش یافته است. همچنین پیش بینی می‌شود کاربرد معماری در آسیا اقیانوسیه بالاترین میزان رشد بین سال‌های 2015 تا 2020 را خواهد داشت. افزایش جمعیت در این منطقه باعث پیش رفتن به سوی ساخت و ساز صنعتی و حتی صنعت معماری می‌شود.

این پوشش‌ها از رزین های مختلف آکریلیک، پلی استر، آلکید، اپوکسی، پلی یورتان، PTEF، PVDF و PVDC ساخته شده است. پوشش‌های پایه آبی آکریلیکی سریع‌ترین میزان رشد را در بین تمام انواع دیگر رزین‌ها دارا می‌باشند که بیشترین مصرف را در منطقه جنوب شرقی آسیا به دلیل افزایش تقاضا در بخش‌های خودرو و ساخت ساز، دارند.

از سوی دیگر در چین تقاضا برای پوشش‌های پایه آبی آکریلیکی در وسایل نقلیه به تدریج در حال افزایش است که برخی از تولیدکنندگان خودرو مانند تویوتا، هوندا و هیوندا شروع به استفاده از این پوشش‌ها در محصولات جدید خود کرده‌اند.

برخی از تولیدکنندگان کلیدی جهانی حاکم در بازار پوشش‌های پایه آبی می‌توان به شرکت‌های زیر اشاره کرد:

Akzonobel N.V. (Netherlands), Axalta Coating Systems (U.S.), BASF (Germany), Berger Paints India Limited (India), Kansai Paint Company Limited, Nippon Paint Company Limited (Japan), PPG Industries Inc. (U.S.), RPM International Inc. (U.S.), Sherwin Williams Company (U.S.), ValsparCorporation (U.S.), Tikkurila Oyj (Finland)

منبع: prnewswire

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است