خانه خبر روند رو به رشد بازار جهانی پلیمرهای کریستال مایع

روند رو به رشد بازار جهانی پلیمرهای کریستال مایع

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) پلیمرهای کریستال مایع (LCPs) کوپلی‌استرهای آروماتیک می‌باشند که متفاوت از پلاستیک‌های مهندسی همچون PET و  PBT به ویژه در ساختار مولکولی هستند. این پلیمرها به دلیل مقاوت دمایی بالا، خواص مکانیکی عالی، مقاومت در برابر حلال و جذب آب پایین نسبت به دیگر پلیمرهای مقاوم در برابر حرارت شناخته شده تر هستند همچنین دارای خواصی چون عایق الکتریکی، اشتعال پذیری کم و ضریب انبساط حرارتی پایین می‌باشند. پلیمرهای کریستال مایع در صنعت الکترونیک، خودرو، فرآیندهای شیمیایی، پزشکی و لوازم خانگی استفاده می‌شوند.LCP

بازار جهانی پلیمرهای کریستال مایع به 2/1 میلیارد دلار تا سال 2020 خواهد رسید که طبق محاسبات CAGR با نرخ رشد 6% بین سال‌های 2015 تا 2020 همراه خواهد بود.

بخش برق و الکترونیک بزرگترین سهم این بازار را به خود اختصاص داده است. افزایش جایگزینی رزین‌های مهندسی برای اجزاء فوق‌العاده نازک یکی از دلایل اصلی رشد این بازار می‌باشد.

بخش آسیا اقیانوسیه به دلیل افزایش تقاضا در بخش برق و الکترونیک، کالاهای مصرفی، خورو و پزشکی بزرگترین سهم این بازار را دارا می‌باشد. از جمله برندهای مطرح این بازار می‌توان به Polyplastics (Japan), Sumitomo Chemical, Toray international اشاره کرد.

منبع: plastemart

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است