خانه خبراخبار اقتصادی توانمندی ایتالیا در حوزه بسته‌بندی، به کمک صادرات ایران می آيد

توانمندی ایتالیا در حوزه بسته‌بندی، به کمک صادرات ایران می آيد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
اخبار

به گزارش پلیم پارت به نقل از خبرنگار ایلنا؛ وزیر جهاد کشاورزی کشورمان در نشست خبری فعالان اقتصادی ایران و ایتالیا گفت: ایتالیا به دلیل داشتن توانمندی بالا در حوزه بسته‌بندی می‌تواند در همکاری دوجانبه با ایران در زمینه صادرات بیشتر این محصول‌ها را به بازارهای اروپایی فراهم کرده و حضور ایران را در بازارهای قاره سبز هموار کند.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه همکاری ایران و ایتالیا به دو بخش قبل از تولید و پس از تولید محصول، تقسیم می‌شود، گفت: سرمایه‌گذاری مشترک، انتقال تکنولوژی برای تولید محصولات بهتر در بخش قبل از تولید مورد توجه خواهد بود.

وی افزود: سرمایه‌گذاری مشترک و انتقال تکنولوژی‌های تازه درباره تولید محصولات کشاورزی سبب خواهد شد مشکلاتی که اکنون با آنها دست به گریبان هستیم برطرف شده و روند تولید محصولات کشاورزی سریع‌تر شود.

حجتی تصریح کرد: مسائل مربوط به داخل مزرعه نیز بر این همکاری‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت و دنبال آن هستیم با انتقال تکنولوژی از ایتالیا روند تولید بذر و تغذیه گیاه را در کشور بهبود دهیم و محصول با کیفیت مناسب عرضه کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی توجه به فراوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی را بخش دیگری از همکاری‌های دوجانبه با ایتالیا ذکر کرد و افزود: بازاریابی برای محصولات نیز در این همکاری‌ها مورد توجه طرفین قرار خواهد گرفت.

وی افزود: کشورهای عراق، افغانستان و حاشیه جنوبی خلیج فارس باید برای این بازاریابی‌ها مقصد صادرات محصول‌های کشاورزی ایران باشد.

حجتی تاکید کرد: بسته‌بندی مناسب تولیدات کشاورزی ایران را روانه بازارهای بین‌المللی خواهد کرد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است