خانه خبراخبار اقتصادی آغاز ساخت شهرک تخصصی پتروشیمی کردستان

آغاز ساخت شهرک تخصصی پتروشیمی کردستان

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی
مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از خبر صدا و سیما: عملیات اجرایی شهرک تخصصی پتروشیمی کردستان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئولان استانی کردستان در سنندج از امروز آغاز شد .
این طرح که سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد در زمینی به وسعت 130 هکتار از اراضی شرکت پتروشیمی استان کردستان در سنندج ساخته می‌شود و قرار است زمینه ایجاد واحدهای پایین‌دستی پتروشیمی توسط بخش خصوصی و مصرف فرآوری مواد تولیدی این کارخانه را فراهم آورد.
پتروشیمی کردستان برای اخذ مجوز ساخت واحدهای تولید پالت پلاستیکی و کیسه‌های بسته‌بندی مواد پتروشیمی وکامپوننت‌های پلیمری دراین شهرک اقدام کرده است.
نعمت‌زاده وزیر صنعت ، معدن وتجارت پس از مراسم بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی شهرک تخصصی پتروشیمی کردستان برای کلنگ‌زنی دومین کارخانه لاستیک کردستان دقایقی پیش راهی شهرستان دهگلان شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز برای افتتاح و کلنگ‌زنی 5 پروژه در شهرستان‌های سنندج، دهگلان، قروه، دیواندره و سقز به کردستان سفر کرده است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است