خانه خبرنمايشگاه ها پژوهشگاه صنعت نفت در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش

پژوهشگاه صنعت نفت در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش

توسط مدیر سایت
0 نظرات

پژوهشگاه صنعت نفت با حضور در نمایشگاه بین المللی انرژی کیش، فرصتهای سرمایه گذاری خود را در زمینه توسعه و تجاری سازی فناوریها معرفی می کند.

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پليم پارت):  پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تحقیقاتی خاورمیانه با هدف معرفی فرصتهای همکاری برای توسعه فناوریهای خلق شده و ایجاد فرصتهای سرمایه گذاری برای توسعه و تجاری سازی فناوریهای اولویت دار به همراه سه شرکت دانش بنیان خود در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی انرژی کیش حضوری فعال خواهد داشت و دستاوردهای خود را در سه حوزه بالادست، پایین دست و انرژی و محیط زیست ارائه خواهد کرد.

نمایشگاه انرژی کیش

براساس این گزارش، مواردی نظیر شناسایی همکار خارجی در زمینه های علوم زمین، مهندسی نفت و مطالعات مخزن و توسعه میدان، سرمایه گذاری در کشورهای منطقه در زمینه های سیال حفاری و سیمان، شناسایی همکار خارجی در خصوص به کارگیری روشهای بهبود ازدیاد برداشت و ارائه خدمات فناورانه، از جمله فرصتهای سرمایه گذاری پژوهشگاه در حوزه بالادست نفت است.

همچنین در حوزه پایین دست، فناوریهایی همچون کک آندی، فناوریهای نمک زدا و شیرین سازی گاز( پارسی سول)، واحد بازیافت گوگرد و واحدهای مقیاس کوچک تولید LNG برای تعامل با مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه معرفی می شود.

پژوهشگاه در حوزه انرژی و محیط زیست پروژه هایی نظیر واحد های موبایل تصفیه آب و نرم افزار ارزیابی عملکرد تجهیزات انرژی بر موسوم به EPAT را معرفی خواهد کرد.

معرفی دستاوردهای سه شرکت دانش بنیان پژوهشگاه نفت

برپایه این گزارش، سه شرکت دانش بنیان پژوهشگاه با نامهای شرکت گسترش نانو فناوری زاگرس ایرانیان، تامین صنعت نفت سامان انرژی و پترو انرژی کیان سپهر ضمن معرفی دستاوردهای خود در مدت زمان کوتاه تولد، فرصتهای همکاری و سرمایه گذاری مرتبط با حوزه های فعالیت خود را ارائه می دهند.

تولید و تجاری سازی محصولات نانوساختار کاربردی و به کارگیری صنعتی فناوری نانو، بومی سازی، تولید صنعتی و تجاری سازی محصولات شیمیایی و کاتالیستهای مرتبط و مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و ارائه خدمات در حوزه فناوریهای حفاری و تکمیل چاه و مطالعات چاه، مخزن و ازدیاد برداشت از اهم محورهای فعالیت این سه شرکت دانش بنیان است.

برهمین اساس، فرصتهای پیشنهادی کاربردهای پلیمر به منظور مدیریت جلوگیری از آب ناخواسته مخزن نفت و همچنین موضوعات مرتبط با پتروفیزیک توسط شرکت پترو انرژی کیان سپهر در حوزه بالادست ارائه خواهد شد.

علاوه بر این، فرصتهای موجود سرمایه گذاری در زمینه انواع کاتالیست، تولید ژل پلیمر، روغن و دمولسیفایر توسط شرکت تامین صنعت نفت سامان انرژی ارائه و مواد نانو برای ذخیره سازی گاز، استفاده از سلولهای خورشیدی با استفاده از مواد نانو، پیلهای سوختی نانو تحت نام شرکت گسترش نانو فناوری زاگرس ایرانیان ارائه می شود.

همچنین این شرکت درخصوص نانو داروها، نانو مواد برای سولفورزدایی و شیرین سازی برای پالایشگاهها و بررسی تونلهای شهری به منظور جلوگیری از آلودگی زمینه های همکاری خود را ارائه می کند.

در این نمایشگاه، شرکتهای داخلی و بین المللی، محصولات، قابلیتهای فنی و نو آوریهای خود را به بازدید کنندگان عرضه و از تعامل با دست اندر کاران صنعت نفت و فرصتهای موجود بهره مند می شوند.

دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی انرژی کیش از 21 تا 24 دیماه در مرکز نمایشگاههای بین المللی کیش دایر است و فعالان و صاحب نظران این حوزه حضور خواهند داشت.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است