خانه علمی پژوهشینشريات نشریه Composites World (ژانویه 2024)

نشریه Composites World (ژانویه 2024)

توسط منیره جوادی
0 نظرات
دنیای کامپوزیت ها

مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) :  نسخه پی دی اف نشریه Composites World در ژانویه 2024 با مروری بر سرفصل های آن از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.

  • راه حل های آرایه فاز: ساده سازی و کارآمدسازی NDT برای سازه‌­های  هوایی پیچیده

  • فناوری خنک‌­کنندگی فوتونی با انرژی خورشیدی ; فن آوری خنک کننده غیرفعال می تواند دمای داخلی را بین 5 تا 13 درجه سانتیگراد کاهش دهد و مزایای وزن، هزینه و CO2 را برای خودروها، ساخت و ساز، هواپیما و موارد دیگر ارائه دهد.

  • شاخص کسب و کار گاردنر ;GBI روند به طور کلی آهسته‌­ی کسادیِ ساخت کامپوزیت ها که در آوریل 2023 آغاز شد، در ماه نوامبر نیز ادامه یافته است.

  • تور کارخانه بی­اسپلاین/ اَدکام ; تور کارخانه بی­اسپلاین، اَدکام، شربروک، کنترل کیفیت، کانادا ، متخصص اتوماسیون کامپوزیت ها دسترسی به فناوری های نسل بعدی، از جمله سیستم های جدید AFP و قطعات سه بعدی منحصر به فرد را با استفاده از قالب های تطبیقی افزایش می دهد.

  •  فناوری ساخت مخازن مقیاس پذیر نوع V، مدیریت CFRP  LCA ; فناوری توده چندلایه سیگنت تکیمپ و بازیافت کامپوزیت، ماموریت برنامه ASCEND را برای بهینه سازی هوافضا، ذخیره سازی هیدروژن خودرو و پایداری CFRP ، تسریع می بخشد.

  • نوآوری در بازرسی اولتراسونیک و تست غیر مخرب ; با پیشرفت روزافزون اجزای ساختاری پیچیده در برنامه های هوافضایی، نیاز به تطبیق پذیری در قابلیت های بازرسی و تست کردن، در حال افزایش است.

 

دانلود فایل 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است