خانه خبر آلودگی نفتی در ساحل بوشهر پاک‌سازی شد

آلودگی نفتی در ساحل بوشهر پاک‌سازی شد

توسط منیره جوادی
0 نظرات

 

مرجع پلیمر در بازار ایران:: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر گفت: آلودگی نفتی که باعث پدیدار شدن لکه‌های نفتی در ساحل شهر بوشهر شده بود، امروز از نقاط مختلف پاک‌سازی شد. به گزارش ایرنا، صادق پورسالم روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: پاک سازی ساحل بندر بوشهر از لکه های نفتی تا برطرف کردن کامل آلودگی‌ها از نوار ساحلی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در مورد منشا این آلودگی‌ها در زمان حاضر به طور قطع نمی‌توان اظهار نظر کرد، اما پیش‌بینی می‌شود این آلودگی‌ها مربوط به نشت نفت از خط لوله های انتقال از سکوی دریایی به خشکی در اطراف جزیره خارگ باشد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر ادامه داد: البته منشا دقیق این آلودگی پس از انجام آزمایش‌های لازم روی لکه‌های نفتی جمع‌آوری شده مشخص می‌شود.

چهارم اسفند ماه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اعلام کرده بود لکه‌های نفتی نشتی از یکی از خطوط انتقال دریایی از سکو به خشکی در اطراف جزیره خارگ پس از گذشت چند روز، به بوشهر رسیده و بر سواحل شنی این بندر جا خوش کرده اند.

جزیره خارگ بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور است که در آب‌های خلیج فارس و فاصله ۵۷ کیلومتری شمال غرب بندر بوشهر واقع است.

 

 

منبع : ایرنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است