خانه تکنولوژي ساخت فیلتر آنتی باکتریال نانو برای اولین‌بار در دنیا

ساخت فیلتر آنتی باکتریال نانو برای اولین‌بار در دنیا

توسط منیره جوادی
0 نظرات

 

مرجع پلیمر در بازار ایران: ابراهیم اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن بیان اینکه دستگاه تصفیه آب با همکاری شرکتی دیگر تولید شده است، اظهار کرد: این دستگاه تصفیه آب دارای فیلتر آنتی باکتریال نانو می باشد که به شکل کاتریج کربن فعال حاوی نانو ذرات نقره و اکسید روی است.

وی افزود: از جمله ویژگی های این کارتریج گندزدایی، از بین بردن با کتری های آب و تقویت سیستم ایمنی بدن است.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان ادامه‌ داد: این دستگاه نمونه‌های خارجی و داخلی بسیاری دارد، اما وجود فیلتر آنتی باکتریال حاوی نانو ذرات و اکسید روی و قابلیت شارژی بودن کارتریج از امتیازات این محصول نسبت به سایر نمونه‌ها محسوب می‌شود.

وی اضافه شدن فیلتر آنتی باکتریال را از مزیت‌های رقابتی این محصول دانست و گفت: خارج از بحث کیفیت دستگاه، کارتریج فیلتر این دستگاه به صورت شارژی است یعنی دیگر نیاز نیست که برای تعویض فیلتر کل کارتریج را تعویض و غلاف پلاستیکی را دور بریزیم.

اکبرزاده تصریح کرد: برای تعویض کارتریج این دستگاه کافی است که محتویات داخل آن توسط شخص تخلیه و سپس محتویات جدیدی که از طرف شرکت با قیمتی پایین‌ تامین می‌شود را داخل آن قراردهد.

وی افزود: این دستگاه، با دارا بودن یک سیستم هوشمند که وضعیت عملکرد فیلترها را کنترل می‌کند، زمان نیاز به تعویض کارتریج، آلارم‌ داده و شخص را متوجه فرارسیدن زمان تعویض می‌کند؛ این مورد از دیگر مزیت‌های رقابتی این دستگاه به حساب می‌آید.

 

منبع: ایمنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است