خانه خبر ثبت رکوردی جدید در صنعت پتروشیمی

ثبت رکوردی جدید در صنعت پتروشیمی

توسط منیره جوادی
0 نظرات

 

مرجع پلیمر در بازار ایران: مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با اشاره به ثبت رکورد جدید تولید محصولات «پلی‌اتیلن ترفتالات» ایران در هفت ماهه نخست سال جاری، گفت: در هفت ماهه نخست امسال، حدود ۶۷۰ هزار تن محصول تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، سیدرضا قاسمی شهری در حاشیه برگزاری نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اشاره به ثبت رکورد جدید تولید تجمعی در پتروشیمی شهید تندگویان در هفت ماهه نخست سال جاری، گفت: در ۲۱۶ روز نخست سال جاری حدود ۶۰ هزار تن محصول بیش از مدت مشابه پارسال تولید شده است، تصریح کرد: با این حدنصاب تولید ثبت شده عملا رکورد تولید شانزده ساله در پتروشیمی شهید تندگویان شکسته شده است.

وی با تاکید بر اینکه در هفت ماهه نخست سال جاری چندین طرح و پروژه رفع موانع و گلوگاه‌های تولید در این زنجیره تولید «پلی اتیلن ترفتالات» به ثبت رسیده است، بیان کرد: تعمیر کمپرسور هوای فاز دوم کارخانه، تعویض بویلرهای فاز دوم کارخانه، تعویض کاتالیست‌های فاز دو کارخانه از مهمترین برنامه‌های اجرای بوده و به زودی کاتالیست‌های فاز یک پتروشیمی شهید تندگویان هم تعویض خواهد شد.

قاسمی شهری گفت: پروژه جدید زیست محیطی بازسازی حوضچه پساب آغاز گردیده است . همچنین عملیات مهندسی، راکتور بی هوازی واحد پساب نیز آغاز به کار کرده است.

به گزارش ایسنا، پتروشیمی شهید تندگویان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات مهم و استراتژیک پلی‌اتیلن ترفتالات (PET) و اسید ترفتالیک خالص (PTA) درکشور است.

 

منبع: ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است