خانه خبر تمدید فراخوان «رویداد ملی ایده بازار مهندسی پلیمر» از سوی دانشگاه صنعتی سهند

تمدید فراخوان «رویداد ملی ایده بازار مهندسی پلیمر» از سوی دانشگاه صنعتی سهند

توسط مدیر سایت
0 نظرات
اخبار

مرجع پلیمر در بازار ایران: مدیریت فناوری دانشگاه صنعتی سهند با توجه به ضرورت‌های شناسایی فناوری‌های نوآورانه در حوزه مهندسی پلیمر و حمایت از آن‌ها در راستای اجرایی سازی «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها»؛ با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مرکز تبادل فناوری ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اقدام به برگزاری «رویداد ملی ایده بازار مهندسی پلیمر» کرده است.

شایان ذکر است، در این رویداد علاوه بر توسعه بازار و فروش، زمینه‌های سرمایه گذاری و خرید حرفه‌ای و جدید فراهم خواهد شد.

در این رویداد، طراحان، فناوران و صاحبان طرح در حوزه‌های مرتبط با مهندسی پلیمر، می‌توانند برای اختراعات، فناوری‌ها و محصولات خود با حمایت این دانشگاه، سرمایه گذار پیدا کرده و یا آن‌ها را بفروش برسانند. هدف از برگزاری این برنامه، پیوند بین صاحبان طرح و فناوری و صاحبان سرمایه و صنعت از یک طرف و از طرف دیگر ایجاد زیرساخت به منظور تجاری سازی طرح‌های کاربردی در حوزه مهندسی پلیمر است.

فناوران متقاضی جذب سرمایه و یا فروش محصول می‌بایست مشخصات طرح و یا فناوری خود را حداکثر تا ۱۵ مهرماه ماه سال جاری از طریق www.ideasbazaar.ir/polymereng-event ارسال كنند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است