خانه خبر نانومواد آنتی‌باکتریال در صنعت پلیمر کاربردی می شوند

نانومواد آنتی‌باکتریال در صنعت پلیمر کاربردی می شوند

توسط منیره جوادی
0 نظرات
نانومواد آنتی باکتریال در صنعت پلیمر

 

نانومواد آنتی باکتریال در صنعت پلیمر

 

مرجع پلیمر در بازار ایران: یکی از شرکت های دانش بنیان با همکاری یکی دیگر از شرکت‌های فناور فعال در صنعت پلیمر اقدام به کاربردی کردن نانومواد آنتی باکتریال در صنعت پلیمر کردند.

به گزارش ایسنا، سعید قربانی، عضو هیئت‌مدیره یکی از شرکت‌های دانش بنیان گفت: به تازگی با یکی از شرکت های فناور دیگر وارد همکاری شدیم تا از نانومواد آنتی‌باکتریال برای تولید مواد کامپوزیتی استفاده شود. در این همکاری نمونه‌هایی به این شرکت فناور همکار ارائه کردیم تا نانو کامپوزیت‌های آنتی‌باکتریال توسط این شرکت تولید شود که نتایج تست‌های اولیه روی این کامپوزیت‌ها موفقیت‌آمیز بوده است.

این شرکت دانش‌بنیان در حال حاضر نانومواد مختلفی را برای تامین نیاز صنعت کاشی و سرام به بازار عرضه می‌کند که از آن جمله می توان به پودر نانو ذرات فلورید منیزیم، پودر نانومیله‌های سولفیدروی، نانوپودر اکسید سیلیسیم و نانوپودر گاما آلومینا اشاره کرد که به بازار عرضه شده است. در حال حاضر نیز نانوذرات اکسید روی توسط این شرکت تولید می‌شود.

به نقل از ستاد نانو، قربانی با اشاره به ظرفیت ۱۰ تا ۱۵ کیلوگرم تولید نانوذرات در روز توسط این شرکت اظهار امیدواری کرد که با رایزنی‌های انجام شده و بازاریابی‌هایی که صورت گرفته دامنه فروش محصولات این شرکت به گونه‌ای افزایش یابد و در گام بعد ظرفیت تولید این شرکت افزایش یابد. در مسیر توسعه محصولات، علاوه بر صنعت پلیمر، صنایع کاشی و سرامیک و نسوز و در ادامه صنایع پتروشیمی و پوشش‌دهی بازارهای هدف این شرکت خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است