خانه تکنولوژي رقابت تیم‌های فعال در حوزه رنگ و رزین در “مک‌تپ کاپ ۲”

رقابت تیم‌های فعال در حوزه رنگ و رزین در “مک‌تپ کاپ ۲”

توسط منیره جوادی
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: واحد صنعت ستاد توسعه فناوری نانو و شبکه تبادل فناوری دومین رقابت در حوزه رنگ و رزین در “مک‌تپ کاپ ۲” را برگزار می‌کند.

مک‌تپ بازوی نوآوری و توسعه کسب‌وکار یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان است. که پس از برگزاری موفق رقابت کارآفرینی «مک‌تپ کاپ» در زمستان ۹۹، اکنون با حمایت فعالان عرصه فناوری دومین رقابت کارآفرینی خود با عنوان «مک‌تپ کاپ ۲» را در تمامی زمینه‌های کسب‌وکار با اولویت طرح‌های حوزه پلیمر، رنگ و رزین، برگزار می‌کند.

امتیاز ویژه برای طرح‌هایی حوزه‌های رنگ و رزین

طرح‌هایی که در حوزه‌های رنگ و رزین تعریف شده باشند، امتیاز ویژه‌ای در داوری کسب می‌کنند. اما با توجه به اهمیت سایر شاخص‌های داوری، امکان برنده شدن سایر طرح‌ها نیز وجود دارد.

این رویداد به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود، به این صورت که هر روز از رویداد، تعداد مشخصی از شرکت‌کنندگان با هماهنگی دبیر رویداد در محل دفتر این شرکت فناور حاضر شده و سایر شرکت کنندگان به صورت آنلاین قادر به پیگیری رویداد هستند. در روز داوری نیز، تیم‌هایی راه یافته به این مرحله، به صورت حضوری و سایر تیم‌ها به صورت آنلاین حضور خواهند داشت.

در ابتدای این رویداد برای شرکت‌کنندگان فرصتی در نظر گرفته شده تا بتوانند با معرفی سوابق و علایق خود و شرکت در رویداد تیم‌سازی، با یکدیگر بیشتر آشنا شده و به تشکیل یا تکمیل تیم‌های خود بپردازند. تا پایان روز ۱۵ مرداد، فرصت تشکیل تیم و اعلام آن به دبیر رویداد وجود دارد. در صورت تیم نشدن، فرد از مسابقه حذف می‌شود اما می‌تواند در کارگاه‌ها شرکت کند.

در نخستین روز رقابت تیم‌های فعال در حوزه رنگ و رزین در “مک‌تپ کاپ ۲” ، فایلی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد که در واقع فرمت ارائه در روز داوری است. در طول رویداد همزمان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، تیم‌ها فرصت دارند تا طرح مدنظر خود را مطابق فرمت ارائه تکمیل کنند. هر تیم ممکن است پیش از ثبت‌نام، روی طرح موردنظر کار کرده باشد و یا اینکه صرفاً برای حضور در مسابقه، به یک ایده رسیده و روی آن کار کند.

آخرین مهلت ۶ شهریورماه

شرکت‌کنندگان تا ۶ شهریورماه فرصت خواهند داشت که طرح خود را برای بخش رقابت رویداد ارسال کنند.

به منتخب اول رقابت تیم‌های فعال در حوزه رنگ و رزین در “مک‌تپ کاپ ۲” مبلغ ۱۲ میلیون تومان، تیم دوم مبلغ ۱۰ میلیون تومان و تیم سوم مبلغ ۸ میلیون تومان اعطا خواهد شد، علاوه بر آن امکان حضور در دوره شتابدهی (تأمین فضای استقرار، دریافت مشاوره از خبرگان صنعت و تأمین سرمایه گذاری) و همچنین امکان استخدام در این شرکت فناور برای تمامی شرکت‌کننده‌های رویداد (پس از ارزیابی) وجود دارد.

به نقل از ستاد نانو، ثبت‌نام دومین رقابت کارآفرینی مک‌تپ کاپ آغاز شده است و زمان برگزاری این رویداد به‌صورت حضوری و آنلاین و از ۴ مرداد تا ۱۱ شهریور ماه خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است