خانه خبر انتخاب دو عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی سهند به عنوان محقق سرآمد کشور

انتخاب دو عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی سهند به عنوان محقق سرآمد کشور

توسط مدیر سایت
0 نظرات
news

مرجع پلیمر در بازار ایران: دکتر حسین روغنی ممقانی و دکتر فرزاد نصیر پوری،  از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی سهند به عنوان محقق سرآمد کشوری انتخاب شدند.

فدراسیون سرآمدان علمی ایران، تحت حمایت و مدیریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تعداد ۱۰۰نفر از محققان کشور را در سال ۱۴۰۰ به عنوان سرآمد علمی انتخاب کرد.

بر این اساس دکتر حسین روغنی ممقانی استاد دانشکده مهندسی پلیمر  و دکتر فرزاد نصیر پوری استاد دانشکده مهندسی مواد دانشگاه صنعتی سهند به عنوان محقق سرآمد کشوری انتخاب شدند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از سال ۹۴، برنامه ای با عنوان “حمایت ویژه از محققان سرآمد علمی کشور” با هدف افزایش کیفیت علمی کشور، افزایش تعاملات بین‌المللی با محققان معتبر جهان، استفاده از زیرساخت‌ها و امکانات مراکز معتبر علمی جهان و کمک به توسعه کیفی علم و فناوری کشور به اجرا گذاشته است و همه ساله از بین محققان برتر کشوری، شماری را بر اساس فعالیت ­های شاخص علمی انتخاب می‌کند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند، روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند کسب این موفقیت را به ایشان و جامعه دانشگاهی تبریک و تهنیت عرض کرد.

منبع: ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است