خانه علمی پژوهشی دستیابی به کاربرد‌های نوینی برای نانوساختار‌ها، حاصل همکاری پژوهشگران داخلی و بین‌المللی

دستیابی به کاربرد‌های نوینی برای نانوساختار‌ها، حاصل همکاری پژوهشگران داخلی و بین‌المللی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
nanostructure plastic

مرجع پلیمر در بازار ایران: پژوهشگران دانشگاه حکیم سبزواری در مجموعه پژوهش‌های بین المللی در حوزه‌های مهندسی مواد و پلیمر، توانستند کاربرد‌های نوینی برای نانوساختار‌های پایه گرافنی در مهندسی بافت، ذخیره سازی انرژی و نانوفناوری سبز به دست آوردند.

این مجموعه پژوهش‌ها با همکاری اساتید ایرانی در دانشگاه‌های کانادا، بلژیک و استرالیا در حال انجام است و براساس آن ظرفیت‌های نانوساختار‌های پیشرفته پلیمری و گرافنی برای کاربرد در ساخت نانوساختار‌های هوشمند ذخیره سازی انرژی حرارتی، تبدیل نور خورشید به انرژی، طراحی نسل جدید باتری‌های منعطف پلیمری و تولید نانوساختار‌های متخلخل در ترمیم استخوان مورد مطالعه قرار گرفته است.

این مطالعات تاکنون منجر به چاپ چندین مقاله مشترک بین المللی در نشریان مطرح جهان شده است. در حال حاضر این مطالعات بین المللی در چهارچوب پایان نامه‌های کارشناسی ارشد دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری با مشاوره اساتید دانشگاه‌های کانادا، بلژیک و مقالات علمی و پژوهش‌های مشترک در حال پیگیری است.

 

منبع: دانشجو

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است