خانه خبر افت 0.3 درصدی تولید پی‌وی‌سی روسیه در سال ۲۰۲۰ در مقایسه با مدت مشابه در 2019

افت 0.3 درصدی تولید پی‌وی‌سی روسیه در سال ۲۰۲۰ در مقایسه با مدت مشابه در 2019

توسط مدیر سایت
0 نظرات
PVC Granule

مرجع پلیمر در بازار ایران: موسسه ام‌آرسی اسکن‌پلاست در گزارشی اعلام کرد: مجموع تولید محصول پلی‌ونیل کلراید (پی‌وی‌سی) در روسیه طی ۱۱ ماه سال جاری میلادی نسبت نسبت به دوره مشابه پارسال ۰.۳ درصد کاهش نشان می‌دهد، با این وجود دو تولیدکننده تولید خود را افزایش دادند.

براساس گزارش موسسه ام‌آرسی اسکن‌پلاست، مجموع تولید محصول پلی‌ونیل کلراید (پی‌وی‌سی) غیرمخلوط روسیه در ۱۱ ماه سال جاری میلادی به ۸۹۲ هزار و ۱۰۰ تن رسید، به‌طوری که این مقدار در مقایسه با رقم ۸۹۳ هزار و ۶۰۰ مدت مشابه سال گذشته میلادی ۰.۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.

مجموع تولید پلیمر در ماه نوامبر به حدود ۸۶ هزار و ۱۰۰ تن رسید، در حالی که این رقم در دوره مشابه پارسال ۸۶ هزار و ۶۰۰ تن بود.

مجموع تولید شرکت راس‌ونیل در ۱۱ ماه امسال ۳۰۵ هزار و ۵۰۰ تن رسید، در حالی که این مقدار در دوره مشابه پارسال ۳۱۶ هزار و ۷۰۰ تن بود.

شرکت راس‌ونیل در ماه نوامبر امسال ۲۸ هزار و ۹۰۰ تن پی‌وی‌سی تولید کرد، مقدار تولید امولسیون پی‌وی‌سی این شرکت در دوره مورد بررسی ۲ هزار و ۵۰۰ تن بوده است، در حالی که این رقم در ماه اکتبر ۳۰ هزار و ۱۰۰ تن بود.

شرکت سایانسکخیم‌پلاست در بازه زمان ۱۱ ماه امسال به‌طور میانگین ۲۷۱ هزار و ۶۰۰ تن پی‌وی‌سی تولید کرده است، در حالی که این رقم در دوره مشابه پارسال ۲۶۶ هزار و ۶۰۰ تن بود.

تولید سوپانسون پی‌وی‌سی سایانسکخیم‌پلاست در نوامبر سال جاری میلادی حدود ۲۷ هزار و ۱۰۰ تن بود، در حالی که این مقدار در ماه اکتبر ۲۸ هزار تن بوده است.

شرکت باشکیر سودا در بازه زمانی ژانویه تا نوامبر امسال ۲۴۴ هزار و ۵۰۰ تن بوده است، در حالی که این مقدار نسبت به دوره مشابه پارسال ۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

تولید پی‌وی‌سی کارخانه کاستیک‌ولگاگردا در نوامبر به ۷ هزار تن رسید، در حالی که این رقم در ماه اکتبر به‌دلیل تعطیلی در پی انجام تعمیرات عملیات و نگهداری چهار هزار و ۸۰۰ تن بوده است.

موسسه ام‌آرسی از شریکان موسسه آی‌سی‌آی‌اس است که در زمینه انتشار خبرهای پلیمری و گزارش‌های قیمتی از روسیه، اوکراین، بلاروسی، ازبکستان و قزاقستان فعالیت می‌کند.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است