خانه تکنولوژي تولید موفقیت‌آمیز پی وی سی با درجه پزشکی در پتروشیمی هگمتانه

تولید موفقیت‌آمیز پی وی سی با درجه پزشکی در پتروشیمی هگمتانه

توسط مدیر سایت
0 نظرات
PVC medical Grade

مرجع پلیمر در بازار ایران: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از تولید موفقیت‌آمیز پی وی سی با درجه پزشکی در پتروشیمی هگمتانه خبر داد و گفت: این واحد وارد چرخه تولید شده و در حال رسیدن به ظرفیت اسمی است.

PVC medical Grade

تولید موفقیت‌آمیز پی وی سی با درجه پزشکی

حمیدرضا متین روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۸ سال انتظار برای آغاز به کار پتروشیمی هگمتانه پایان گرفت و اکنون این واحد بزرگ صنعتی در حال فعالیت است. او تاکید کرد: با وجود اینکه برخی از دستگاه‌ها و تجهیزات سالها پیش نصب شده و انتظار خرابی یا ایراداتی در آن‌ها می‌رفت اما به خوبی در مدار قرار گرفته است و در حال تولید پی وی سی با درجه پزشکی هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: در حال حاضر پتروشیمی هگمتانه مراحل نهایی کار را می‌گذراند و برای رسیدن به ظرفیت سالانه ۷۰ هزار تن محصول تلاش می‌کند.

متین با اشاره به اینکه پتروشیمی هگمتانه قصد ورود به بورس را دارد خاطرنشان کرد: باید پیش از این به ظرفیت اسمی رسیده و هیچ توقفی در فرآیند تولید نداشته باشد تا بتواند محصول خود را به طور مستمر در این بازار ارائه کند.

به گفته او هیچ نگرانی و مشکلی برای ادامه کار پتروشیمی وجود ندارد و آرام و پیوسته در حال تولید است تا ظرفیت آن ۱۰۰ درصد تکمیل شود که این فرآیند ۳۵ روز دیگر طول می‌کشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان یادآوری کرد: محصول تولید شده زیر نظر پتروشیمی ایران به صنایع سازنده قطعات پلاستیکی دارویی تحویل داده می‌شود.

متین با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد پی وی سی پزشکی مورد نیاز کشور از طریق واردات تامین می‌شود افزود: پتروشیمی هگمتانه می‌تواند ۱۷ تا ۲۲ درصد از حجم واردات کشور بکاهد.

این مسئول میزان سرمایه گذاری انجام شده در این طرح را ۷۲۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۵۷ درصد سرمایه مورد نیاز توسط سهامداران بخش خصوصی، ۳۳ درصد توسط پتروشیمی ایران و ۱۰ درصد نیز توسط سرمایه گذار خارجی تامین شده است.

پتروشیمی هگمتانه اوایل دهه ۸۰ کلنگ زنی شد اما اتمام این طرح با فراز و فرودهای بسیاری مواجه بود که از پارسال عزم مسوولان برای راه‌اندازی آن جدی شده است.

به گفته مسئولان به زودی آیین بهره برداری از پتروشیمی هگمتانه برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است