خانه اقتصادینرخ ها و نمودارها قیمت پایه محصولات پتروشیمی برای عرضه در بورس کالا تا 5 آبان 99

قیمت پایه محصولات پتروشیمی برای عرضه در بورس کالا تا 5 آبان 99

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی بر اساس نرخ دلار نرخ دلار 236733  ریال اعلام شد.

 

نرخ و قيمت

دانلود لیست قیمت پایه محصولات پتروشیمی

دنیای اقتصاد: رشد دو اهرم تاثیرگذار در معادله کشف نرخ‌های پایه محصولات پتروشیمیایی موجب شد که روز گذشته رشد محسوس قیمت‌های پایه در بورس کالا را شاهد باشیم. میانگین ماهانه بهای دلار نیمایی به نسبت هفته گذشته ۵۶/ ۴ درصد رشد را تجربه کرد و با قیمت ۲۳۶ هزار و ۷۳۳ ریال در محاسبات بهای نرخ‌های پایه ظاهر شد. درکنار اثرگذاری این محرک حاشیه‌ساز این روزها، که سکاندار رشد قیمت‌های پایه تاکنون به شمار می‌رود، قیمت تعداد زیادی از گروه‌های کالایی صعودی بیش ازاین رشد را به ثبت رساندند.

 از این رو نقش قیمت‌های جهانی در تعیین قیمت‌های پایه هفته جاری برجسته شده است و رشد این قیمت‌ها نیز محرک دیگری است که سبب بالا رفتن قیمت‌های پایه پتروشیمیایی‌ها شده است. بنابراین اثر هر دو محرک اصلی یعنی بهای نیمایی ارز و قیمت‌های جهانی در کشف نرخ‌های پایه هفته جاری هم‌جهت و صعودی بوده که نتیجه آن سبزپوش بودن و رشد قابل توجه نرخ‌های پایه محصولات پتروشیمیایی برای هفته جاری به حساب می‌آید.نرخ پایه مواد اولیه پلیمری در بورس کالا هفته جاری را در حالی پشت سر خواهد گذاشت که بازه افزایشی ۵/ ۴ تا ۶/ ۹ درصد را برای بهای کلیه پلیمرها در بر دارد.رشد نرخ‌های پایه محصولات شیمیایی‌بورس کالا نیز در بازه حدود ۲ تا ۱۴ درصدی به ثبت رسید. استایرن منومر با افزایش ۱۸ هزار و ۲۸۷ ریال در رده بیشترین رشد قیمتی قرار گرفت و زایلین مخلوط در پایین‌ترین رده جدول جای گرفت و کمترین رشد قیمت را طی این هفته تجربه کرد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است