خانه اقتصادی تحول در صنعت پلیمر ایران با بهره گیری از دانش روز جهان

تحول در صنعت پلیمر ایران با بهره گیری از دانش روز جهان

توسط مدیر سایت
0 نظرات
محصولات پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران: سعید زکائی، رئیس کمیسیون فنی و نایب رییس انجمن ملی صنایع پلیمر ایران در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهارکرد: صنعت پلیمر یک صنعت استراتژیک برای کشور است. زیرا سالیان سال است که برای آن سرمایه‌گذاری های گسترده ای  شده است، از این رو لازم است که به آن توجه ویژه داشته باشیم. از طرف دیگر حلقه تولید تا مصرف نهایی پلیمرها در کشور کامل است و اشتغال‌زایی عمده‌ای را برای کشور به همراه داشته است. به طوری که در بخش صنایع تکمیلی پلیمرها حدود 850 هزار شغل ایجاد شده است.

محصولات پتروشیمی

وی افزود: صنایع پلیمر ایران به دلیل وجود صنایع مختلف در کشور اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر مسیر توسعه صنایع پلیمر با جهت‌دهی خوبی همراه شود می‌تواند محلی برای توسعه صنعتی کشور باشد و از راه توسعه صادرات، ارزآوری بالایی را برای کشور به همراه داشته باشد.

ذکائی ادامه داد: همکاری دولت و بخش خصوصی برای توسعه صنعت پتروشمی می تواند بسیار اثر بخش و راهگشا باشد و هم نهادهای متولی دولتی و هم خود صنعت‌گران باید مسیری را فراهم کنند که بیش از پیش از دانش روز بهره برده تا از لحاظ مزیت‌های صادراتی امکان رقابت با سایر کالاهای خارجی را داشته باشد. همچنین انتظار بر این است که سیاست‌های وضع شده نیز از سوی دولت به سمتی رود که حامی صنعت پلیمر باشد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است