خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها برگزاری همایش زنجیره ارزش پلی اتیلن، تکنولوژی و کسب با نظارت شرکت ملی صنایع پتروشیمی

برگزاری همایش زنجیره ارزش پلی اتیلن، تکنولوژی و کسب با نظارت شرکت ملی صنایع پتروشیمی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
کنفرانس ها و سمينارها

مرجع پلیمر در بازار ایران: سلسله همایش های بین المللی زنجیره ارزش محصولات پتروشیمی با راهبری و نظارت شرکت ملی صنایع پتروشیمی با برگزاری “همایش زنجیره ارزش پلی اتیلن ها ” از مهر ماه امسال آغاز می شود.

نخستین همایش زنجیره ارزش تحت عنوان “پلی اتیلن” در شش محور برگزار می شود که بازارهای داخلی، منطقه ای و بین المللی، معرفی تکنولوژی های زنجیره پلی اتیلن و صنایع تکمیلی، مزیت های رقابتی ایران و بررسی پیشران های صنایع تکمیلی و انواع آن، بررسی فرصت های سرمایه گذاری و چالش های پیش رو از مهمترین محور ها و اهداف این همایش است.

کنفرانس ها و سمينارها

بر پایه این گزارش؛ از آنجایی که پلی اتیلن، بزرگترین عضو خانواده مهم پلی الفین ها و متداول ترین پلاستیک مصرفی جهان است و عرضه و تقاضای آن در سه گرید پلی اتیلن سنگین، پلی اتیلن سبک و پلی اتیلن سبک خطی است، لزوم توسعه زنجیره ارزش این محصول پر ارزش ، مبنای برگزاری این همایش قرار گرفته است.

در حال حاضر ظرفیت کل تولید پلیمر در کشور در حدود 8.2 میلیون تن در سال است که از این میزان 4.8 میلیون تن (معادل 60 درصد) اختصاص به تولید پلی اتیلن دارد. در بین پلی اتیلن ها، پلی اتیلن سنگین با سهم 45 درصد بیشترین سهم در تولید و تقاضا را به خود اختصاص داده است.

هم اکنون سهم ایران در تولید پلی اتیلن در خاورمیانه 20 درصد و در بازارهای جهانی 4 درصداست.

گفتنی است، همایش های بین المللی پلی پروپیلن، متانول، PVC، پلی استایرن و پلی اورتان از دیگر همایش های تخصصی است که با اهداف کلی معرفی تکنولوژی های نوین جهانی، فرصت های سرمایه گذاری و بررسی مزیت ها، چالش های این صنایع با توجه به زمینه های رقابتی و بازارهای آینده با حمایت و نظارت دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، مرکز پیشرفته توسعه زنجیره ارزش (VCDC) و شرکت همایش سازان امروز مجری  و برگزار کننده همایش زنجیره ارزش پلی اتیلن هستند که با توجه به شیوع ویروس کورنا (کووید19) پیش بینی می شود این همایش  به صورت الکترونیک (آنلاین) و با رعایت پروتکل های ایمنی و بهداشتی برای مشارکت کنندگان برگزار شود.

مننبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است