خانه اقتصادی افزایش 12 درصدی تولید محصولات پلیمری روسیه

افزایش 12 درصدی تولید محصولات پلیمری روسیه

توسط مدیر سایت
0 نظرات
نمودار افزايشی

مرجع پلیمر در بازار ایران: موسسه ام‌آر‌سی دیتا اسکورپ از افزایش 1.2 درصدی تولید فرآورده‌های حاصل از مواد پلیمیری روسیه در پنج ماه سال 2020 میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی خبرداد.

نمودار افزايشی

موسسه ام‌آرسی از شریکان موسسه آی‌سی‌آی‌اس است که در زمینه انتشار خبرهای پلیمری و گزارش‌های قیمتی از روسیه، اوکراین، بلاروسی، ازبکستان و قزاقستان فعالیت می‌کند.

داده‌های موسسه خدمات آمار دولتی فدرال روسیه نشان می‌دهد که در پی محدودیت‌های ناشی از اقدام‌های کنترلی برای مقالبه با شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن تضعیف شرایط تقاضا برای محصولات پتروشیمی، تولید محصولات پلیمری روسیه در ماه مه امسال با 7.2 درصد کاهش نسبت به دوره مشابه پارسال روبه‌رو بوده است، اما در مقایسه با ماه مارس با اندکی افزایش همراه بوده است.

بر اساس این گزارش ، تولید محصولات گرید فیلم روسیه در پنج ماه نخست سال جاری میلادی نسبت به دوره مشابه پارسال با 10.1 درصد افزایش به 503 هزار و 900 تن رسیده است.

همچنین تولید گرید فیلم‌های تقویت نشده و غیرترکیبی روسیه در ماه مه به 101 هزار تن رسیده است، در حالی که این رقم در ماه مارس امسال 107 هزار تن بود.

مجموع تولید تخته‌های پلیمری غیرمتخلخل، ورق و فیلم‌ها در ژانویه تا مه سال جاری میلادی به 160 هزار و 500 تن رسیده است، در حالی که این رقم در مقایسه با دوره مشابه پارسال 4.9 درصد افزایش نشان می‌دهد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است