خانه خبر گروه صنعتی پارت‌لاستیک در غم از دست دادن بنیانگذار خود،ایرج یزدانبخش، به سوگ نشست …

گروه صنعتی پارت‌لاستیک در غم از دست دادن بنیانگذار خود،ایرج یزدانبخش، به سوگ نشست …

توسط مدیر سایت
0 نظرات
ایرج یزدانبخش

مرجع پلیمر در بازار ایران: گروه صنعتی پارت‌لاستیک در غم از دست دادن بنیانگذار خود، ایرج یزدانبخش، مدیر عالی و پدر معنوی گروه، بزرگ مرد صنعت استان و کشور، به سوگ نشست…

ایرج یزدانبخش

وی به عنوان پدر صنعت خراسان‌رضوی و بنیانگذار گروه‌صنعتی‌پارت‌لاستیک، فعالیت خود را در بخش خصوصی از سال ۱۳۵۹ آغاز کرد و در اوج روز‌های پرتنش جنگ تحمیلی، در سال ۱۳۶۳ کارخانه پارت لاستیک را بنیان نهاد.

بزرگ‌مردی که در عمرِ درخشانِ خدمتی‌اش، جز به اعتلای نام ایران و عزّت و بزرگیِ پرچمِ‌سه‌رنگ‌اش نیاندیشید و تصویری درخشان از سربازانِ جبهه‌ی‌تولید در سنگرِ مقدّس کار و تلاش از خود برجای گذاشت.

 این مجموعه بزرگ صنعتی همکنون با بیش از 3000 نفر پرسنل و در قالب بیش از 12 واحد صنعتی و خدماتی مستقل مشغول به نقش آفرینی در عرصه اقتصادی کشور می باشد.

سبدی متنوعی از محصولات پلیمری و خدمات شامل انواع نوارهای آب بندی لاستیکی و پلاستیکی، انواع لرزه گیر و ضربه گیر لاستیکی، شیلنگ های کم فشار، لوله های سوخت پلاستیکی، قالب، ابزار و ماشین های صنعتی لاستیک و پلاستیک، رنگ، رزین و حلال، انواع عایق بدنه و ماستیک، قطعات پلاستیکی و … سهم عمده ای از بازار خودرو و سایر صنایع کلیدی کشور را به خود اختصاص داده است.

پلیم‌پارت این فقدان جانسوز را به خانواده محترم یزدانبخش و صنعت استان و کشور، صمیمانه تسلیت عرض می نماید.

یادش گرامی و راهش مستدام

گروه صنعتی پارت لاستیک

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است