خانه اقتصادی کاهش تولید پتروشیمی‌های چین در پی گسترش ویروس کرونا

کاهش تولید پتروشیمی‌های چین در پی گسترش ویروس کرونا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
China Map

مرجع پلیمر در بازار ایران: سخنگوی شرکت پتروشیمی هنگلی اعلام کرد: بزرگترین شرکت خصوصی فعال در صنایع شیمیایی و پالایشی در پی شیوع ویروس کرونا وپیامدهای منفی آن برای شرایط تقاضا، ظرفیت بهره‌گیری از مجتمع پالایشی و پتروشیمی خود را از 109 درصد به 90 درصد رساند.

China Map

کاهش نرخ عملیات در مجتمع پالایشی و پتروشیمی با ظرفیت فرآوری روزانه 400 هزار بشکه در دالیان چین معادل 17 درصد یا فرآوری روزانه 76 هزار بشکه نفت است.

بر اساس این گزارش ،، شرکت هنگلی همچنین  فعالیت واحد رفورمینگ یا ظرفیت تولید سالانه 3.2 میلیون تن، یکی از سه واحد در حال فعالیت خود را به دلیل ترکیبی از مشکلات فنی و بازار، متوقف کرده است.

سخنگوی شرکت هنگلی به خبرگزاری رویترز گفت: ما در نظر داریم فعالیت این واحد را به‌منظور انجام عملیات نگهداری با هدف برطرف کردن بعضی از مشکلات فنی، متوقف کنیم.

وی ادامه داد:  به نظر می‌رسد اکنون با توجه به کاهش تقاضا برای فرآورده‌های پالایشی و پتروشیمی به دلیل شیوع ویروس کرونا، بهترین زمان برای انجام این کار و تصمیم است.

یک منبع مطلع دیگر از فعالیت‌های شرکت هنگلی اعلام کرد: از آنجا که هنگلی نیاز بازار برای دو ماه آینده را از پیش تامین می‌کند، شرایط فروش فرآورده‌های پالایشی و پتروشیمی این شرکت هموار بوده است.

در صورت کاهش تقاضا برای محصولات پتروشیمی، شرکت هنگلی عملیات تولید در واحد تازه‌راه‌اندازی شده اسید ترفتالیک خالص (PTA) خود را از 80 درصد به 50 درصد کاهش می‌دهد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است