خانه علمی پژوهشی تولید داربست پلیمری با پوشش نانو ذره / تحول در مهندسی بافت قلب

تولید داربست پلیمری با پوشش نانو ذره / تحول در مهندسی بافت قلب

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Mechanical Properties of Polymers

مرجع پلیمر در بازار ایران: بهاره کامیاب مقدس در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا  گفت: در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی امسال ۳ محصول را ارائه نمودم که یکی دستگاه ترموسیفون دوفازی جهت بالا بردن بازده انتقال حرارت و سیستم گرمایش از کف برای مناطق سردسیر بوده است. مورد دوم، ساخت اسکفولد پلیمری (نانو داربست یا نانو اسکفولد یک فرآیند پزشکی است که برای بازسازی بافت و استخوان از جمله اعضا و ارگان‌ها استفاده می‌شود) با استفاده از نانو ذرات جهت بهبود عملکرد انقباضات بافت ماهیچه قلب و مورد سوم ساخت لایه میانی بسته‌بندی جهت مدیریت گرمایی و سرمایی با قابلیت آنتی‌باکتریالی جهت کاربرد در سیستم بسته‌بندی مواد دارویی و غذایی بوده است.

Mechanical Properties of Polymers

داربست پلیمری با پوشش نانو ذره

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز درباره تجاری‌سازی این محصولات اظهار کرد: این سه محصول فعلا در مقیاس آزمایشگاهی تولید شده و درصدد تولید نیمه‌صنعتی آن هستیم.

وی درمورد حمایت مسئولان دانشگاه آزاد و نیز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از پروژه‌ها و محصولات پژوهش‌گران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شیراز از طرح‌های پژوهشی و ایده‌های نو استقبال موثری به عمل می‌آورد، البته فقط این سه محصول نبوده و ما در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی امسال در شیراز هفت محصول را ارائه کردیم که سه مورد از آنها را به تهران آوردیم. مسئولان دانشگاه کمک شایانی کردند که بتوانیم کارمان را به سرانجام برسانیم و در اینجا از حمایت‌های محمدکاظم پیشقدم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس محمدمهد جباری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد  واحد شیراز و همه دست اندرکاران حوزه پژوهش تشکر و قدردانی می‌کنم.

کامیاب مقدس آزمایشگاه‌های مجهز را یکی از مهم‌ترین فاکتورها در پیشرفت یک ایده تا محصول نهایی دانست و عنوان کرد: مسلماً ورود کسب‌و‌کارهای کوچک در مقیاس آزمایشگاهی به صنعت واقعاً سخت است و نیاز به حمایت‌های مالی دارد. اگر افراد یا مراکزی بتوانند آزمایشگاه‌های مجهزی در اختیارمان بگذارند، ما می‌توانیم محصولات‌مان را به صورت دقیق‌تر وارد بازار کرده و با خیال راحت آنها را عرضه کنیم.

منبع: آنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است