خانه خبر برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت تولید پی وی سی در آمریکا و اروپا

برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت تولید پی وی سی در آمریکا و اروپا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
PVC Granule

مرجع پلیمر در بازار ایران: بر اساس اعلام یکی از مقامامت اجرایی شرکت پتروشیمی وستلیک کمیکال (Westlake Chemical)، این شرکت برنامه دارد طرح های توسعه ای تولید پلی وینیل کلراید یا پی وی سی (PVC) خود در سه مجتمع واقع در لوئیزیانا ایالات متحده و آلمان را تا پایان سال جاری میلادی مورد بهره برداری قرار دهد.

PVC Granule

جف هالی، معاون رئیس و خزانه دار وستلیک کمیکال، می گوید: قرار است در سه ماهه چهارم امسال بالغ بر 750 میلیون پوند ظرفیت جدید تولید پی وی سی در مدار تولید قرار گیرد. ظرفیت تازه افزوده شده با ارتقاء و رفع مشکلات سایت های یادشده در منطقه گلف کوست ایالات متحده واقع در گیزمر (Geismar) ایالت لوئیزیانا و همچنین اروپا بدست آمده است.

افزایش حجم تولید اخیر در تاسیسات وستلیک واقع در گیزمر لوئزیانا، بورگ هاوزن و گندورف (Gendorf) آلمان، در مجموع سالانه 340 هزار و 195 تن ظرفیت تازه تولید پی وی سی و 90 هزار و 718 تن ظرفیت جدید تولید مونومر وینیل کلراید (vinyl chloride monomer) را به ظرفیت کل این شرکت می افزاید.

وستلیک کمیکال جزئیات سهم هر یک از سه مجتمع از افزایش ظرفیت جدید را منتشر نکرده است. اما منابع آگاه از عملیات این شرکت می گویند که تاسیسات گیزمر بیشترین سهم را از ظرفیت های تازه ایجاد شده به خود اختصاص می دهد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است