خانه خبر برای اولین بار در کشور از کاغذ مصنوعی (پلیمری) برای تولید جلد کتاب استفاده شد

برای اولین بار در کشور از کاغذ مصنوعی (پلیمری) برای تولید جلد کتاب استفاده شد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
کتاب

مرجع پلیمر در بازار ایران: رئیس مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه چاپ و انتشارات دانشگاه برای اولین بار در کشور از کاغذ مصنوعی(پلیمری) برای تولید جلد کتاب استفاده کرده است، گفت: استفاده از این کاغذ، علاوه بر صرفه جویی، موجب ارتقای کیفیت کتابها، کاهش هزینه انرژی و استهلاک دستگاه ها واز همه مهم تر موجب حفظ محیط زیست و بهبود روند مدیریت سبز در دانشگاه خواهد شد.

کتاب

محمدرضا خانی در تشریح فعالیت های مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه با اشاره به رونمایی از سامانه امانت دیجیتال(تولید کتاب الکترونیکی ) به نشانی lib.pnu.ac.ir گفت: با استفاده از این سامانه دانشجویان می‌توانند با پرداخت مبلغ 100 هزار ریال در هر ترم به مدت 6 ماه، امکان استفاده از محتوای الکترونیکی کلیه عناوین منتشره را داشته باشند.

رئیس مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه چاپ و انتشارات دانشگاه برای اولین بار در کشور از کاغذ مصنوعی(پلیمری) برای تولید جلد کتاب استفاده کرده است، گفت: استفاده از این کاغذ، علاوه بر صرفه جویی، موجب ارتقای کیفیت کتابها، کاهش هزینه انرژی و استهلاک دستگاه ها واز همه مهم تر موجب حفظ محیط زیست و بهبود روند مدیریت سبز در دانشگاه خواهد شد.

وی افزود: فروشگاه آنلاین کتب درسی دانشگاه پیام نوربه نشانی digibook.pnu.ac.ir  نیز امکان دسترسی به کتاب های کاغذی دانشگاه بدون واسطه را برای کلیه دانشجویان فراهم می‌کند و دانشجویان می توانند با پرداخت هزینه پست، کتاب ها را درب منزل خود تحویل گیرند.

رئیس مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور  همچنین یادآور شد: دانشجویان دانشگاه پیام نور همچنین می توانند نسخه الکترونیکی کتابهای انتشارات دانشگاه پیام نور را از اپلیکیشن کتابخوان دانشگاه به آدرس apps.pnu.ac.ir تهیه کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، وی ارائه خدمات چاپ کتاب های سایر انتشارات دانشگاه ها توسط این مرکز، در تیراژ حدود 12 هزار را موفقیتی مطلوب دانست و افزود: مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور با استفاده از مقوا و کاغذ تحریر ایرانی نقشی ویژه در حمایت از کالای ایرانی و صرفه جویی در هزینه ها (نسبت به خرید نمونه های خارجی ) داشته است.

منبع: ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است