خانه خبر فناوری تولید نشاسته پلیمری در انحصار جهاد دانشگاهی اردبیل

فناوری تولید نشاسته پلیمری در انحصار جهاد دانشگاهی اردبیل

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Polymer Starch

مرجع پلیمر در بازار ایران: رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: با حمایت استاندار اردبیل فناوری تولید نشاسته پلیمری که در صنعت نفت کاربرد دارد در انحصار جهاد دانشگاهی استان اردبیل قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، مهران اوچی اردبیلی اظهار کرد: 750 هزار تن تولید سیب زمینی در استان اردبیل توسط کشاورزان تلاشگر انجام می‌شود که 250 هزار تن آن مصرف داخلی بوده و مابقی نیز صادرات و بخشی نیز به عنوان ضایعات دورریز می‌شود که ما از محل این دورریزها سعی می‌کنیم محصول باارزش نشاسته پلیمری را که در صنعت نفت کارآیی دارد، تولید کنیم.

Polymer Starch

وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی استان اردبیل سال‌هاست تحقیقات و پژوهش گسترده‌ای را در این زمینه با تهیه طرح اولیه انجام داده و آماده عقد قرارداد با وزارت نفت است تا این محصول تولید و به دلیل تحمل درجه حرارت بالا در صنعت نفت مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل افزود: امیدواریم با راه‌اندازی واحد نیمه صنعتی که تولید یک هزار و 500 تن محصول را انجام می‌دهد، زمینه اشتغال 76 نفر را در این بخش فراهم کرده و از طریق تولید محصول باارزش نشاسته پلیمری بتوان نیاز بازار را تامین کرد.

منبع: ایسنا

تبدیل نشاسته سیب‌زمینی به نشاسته پلیمری

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است