خانه خبر طرح ۲۵۰ میلیون دلاری تولید پلیمر با دانش بومی

طرح ۲۵۰ میلیون دلاری تولید پلیمر با دانش بومی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
polyethylene

مرجع پلیمر در بازار ایران: موافقت‌نامه طرح ساخت واحد تولید پلی‌اتیلن سنگین با دانش و فناوری بومی به ارزش ۲۵۰میلیون دلار در مجتمع پتروشیمی تبریز امضا شد. مدیرعامل مجتمع پتروشیمی تبریز گفت: ساخت واحد تولید پلی‌اتیلن سنگین در مجتمع پتروشیمی تبریز سه سال طول خواهد کشید و پس از آن تولید محصول پلی‌اتیلن سنگین آغاز خواهد شد.

polyethylene

سیاوش درفشی با اشاره به امضای قرارداد ساخت واحد تولید پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی تبریز با شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست افزود: هزینه اجرای این طرح به دست متخصصان و مهندسان داخلی ۲۵۰ میلیون دلار است.  وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این واحد سالانه ۳۱۰ هزار تن پلی‌اتیلن سنگین در پتروشیمی تبریز تولید و ظرفیت تولید این مجتمع دو برابر خواهد شد.

وی درخصوص اشتغال‌زایی طرح ساخت تولید واحد پلی‌اتیلن سنگین در مجتمع پتروشیمی تبریز گفت: در زمان اجرای طرح ۴ الی ۵ هزار نفر نیروی انسانی در آن مشغول کار خواهند بود و پس از آغاز به تولید نیز ۳۰۰ نفر به‌طور مستقیم و بیش از ۳ هزار نفر به‌طور غیرمستقیم از فرصت اشتغال‌زایی آن بهره‌مند خواهند شد. درفشی درخصوص ارزآوری واحد تولید پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی تبریز اظهار کرد: با بهره‌برداری از این واحد، با نرخ امروز، سالانه ۳۵۰ میلیون دلار ارز از محل صادرات محصولات آن وارد کشور خواهد شد.

منبع: دنیای اقتصاد

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است