خانه خبر قرارداد تولید نحستین محصول پلیمری با دانش بومی امضا شد

قرارداد تولید نحستین محصول پلیمری با دانش بومی امضا شد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران: توافقنامه همکاری ارائه دانش فنی واحد تولید پلی‌اتیلن سنگین بین شرکت‌های پژوهش و فناوری پتروشیمی و پتروشیمی تبریز امضا شد.

پتروشیمی

امضای توافقنامه همکاری ارائه دانش فنی واحد تولید پلی‌اتیلن سنگین، در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با حضور بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی انجام شد و این توافقنامه به امضای علی پژوهان، مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و سیاوش درفشی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز رسید.

پژوهان با بیان این‌که این شرکت حدود ۱۵ سال روی دانش فنی پلی اتیلن سنگین کار کرده است، گفت: این مجموعه هم اکنون توانمندی ارائه دانش فنی این فناوری را در ظرفیت‌های مختلف دارد.

وی با بیان این‌که تمامی تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لازم در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی وجود دارد، افزود: لایسنس پلی‌اتیلن سنگین به ظرفیت ۳۱۰ هزار تن در سال پس از مذاکرات لازم با شرکت پتروشیمی تبریز به نتیجه رسید.

حجم تولید پتروشیمی تبریز دو برابر می‌شود

مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز نیز  اظهار کرد: این برای نخستین بار است که تولید یک محصول پلیمری با دانش بومی در کشور انجام می‌شود.

وی  درباره برنامه افزایش تولید شرکت پتروشیمی تبریز اظهار کرد: این شرکت در نظر دارد در مدت چهار سال حجم تولید خود را دو برابر افزایش دهد.

منبع: ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است