خانه خبردپارتمان آموزشی کارگاه تخصصی «کاربرد روش‌های هوشمند در صنایع بالادستی و پایین‌دستی نفت و گاز»

کارگاه تخصصی «کاربرد روش‌های هوشمند در صنایع بالادستی و پایین‌دستی نفت و گاز»

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران : در سومین همایش بین‌المللی «نفت، گاز و پتروشیمی»، کارگاه تخصصی با عنوان «کاربرد روش‌های هوشمند (شبکه عصبی، منطق فازی و الگوریتم ژنتیک) در صنایع بالادستی و پایین‌دستی نفت وگاز» به زبان انگلیسی برگزار می‌شود.تبلیغات

به گزارش سرویس علمی ایسنا، سومین همایش بین‌المللی «نفت، گاز و پتروشیمی»، با توجه به نیاز صنعت و سرآمدی دانش متخصصان و فناوران این حوزه، جهت ایجاد فضایی برای تعامل متخصصین علمی و صنعتی داخلی و بین‌المللی، 22 و 23 آذرماه امسال با حضور متخصصان و اندیشمندان داخل وخارج کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

کمیته علمی این همایش متشکل از صاحب‌نظران و اندیشمندانی از دانشگاه لئوبن اتریش، شرکتTDE – GROUP امریکا، دانشکده نفت دانشگاه تکنولوژی مالزی، شرکت‌های CHEVRON ،CNOOC ،TOTAL،PERTAMINA، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه پتروناس مالزی، مرکز تحقیقات هاربین چین، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی حفاری ایران و … است. همچنین پروفسور میسو سولسا، رئیس شرکت CMS PRODEX لیختن اشتاین به عنوان دبیر علمی این همایش برگزیده شده است.

کارگاه تخصصی

در این همایش دو روزه اجرای چندین کارگاه تخصصی پیش‌بینی شده است که از دانشگاه آزاد اسلامی دکتر علیرضا حاجیان مسؤول هماهنگ کننده اجرایی طرح ملی ازدیاد برداشت از مخازن نفتی و عضو هیات علمی واحد نجف آباد، کارگاه تخصصی با عنوان «کاربرد روش‌های هوشمند (شبکه عصبی، منطق فازی والگوریتم ژنتیک) در صنایع بالادستی و پایین‌دستی نفت و گاز» را به زبان انگلیسی ارائه می‌کند.

در این کارگاه آخرین دستاوردهای علمی روز جهان در زمینه کاربرد روش‌های هوشمند در صنایع نفت وگاز ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در این کارگاه به سایت اینترنتی IRANOILCONF.COM بخش لیست کارگاه‌های آموزشی مراجعه کنند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است