خانه اقتصادی ساخت بزرگترین مجموعه پتروپالایشی هند

ساخت بزرگترین مجموعه پتروپالایشی هند

توسط مدیر سایت
0 نظرات
India Petrochemical Plant

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا، این مجموعه پترو پالایشی در دو فاز ساخته می شود که فاز نخست آن اختصاص به واحدهای کراکر نفتا، آرماتیک ها و پلیمر ها با ظرفیت 40 میلیون تن  دارد. بر اساس این گزارش، پیش بینی سرمایه گذاری این فاز  یک تریلیون و 200 میلیارد تا یک تریلیون و 500 میلیارد روپیه است.

ساخت بزرگترین مجموعه پتروپالایشی هند8±A1gw”y

در فاز دوم این مجموعه نیز واحدهای پالایشگاهی با  ظرفیت  20 میلیون تن و با برآورد سرمایه گذاری  500 تا 600 میلیارد روپیه احداث خواهد شد. شرکت هندوستان پترولیوم (HPCL) قصد دارد 25 درصد از سهام مگاپروژه احداث یک مجموعه پالایشگاهی و پتروشیمی عظیم را که قرار است در ایالت مهاراشترا هند به بهره برداری برسد؛ خریداری کند.

بر اساس این گزارش، شرکت نفت هند (IOC) و بهارات پترولیوم (Bharat Petroleum) هر کدام به ترتیب 50 و 25 درصد از سهام این طرح را در اختیار خواهند داشت. تاسیسات یادشده بزرگترین مجموعه پالایشگاهی و پتروشیمی هند محسوب می شود و از ظرفیت 60 میلیون تن در سال برخوردار است.

مهاراشترا سومین ایالت بزرگ هند است و از نظر جمعیت پس از اوتار پرادش دومین ایالت به ‌شمار می رود. انتظار می رود با در مدار تولید قرار گرفتن این طرح توسعه ای عظیم که با همکاری شرکت های داخلی هند اجرایی می شود؛ این ایالت به یکی از قطب های پالایش و پتروشیمی هند بدل شود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است