خانه خبر چشم انداز روشن بازار جهانی بایوپلاستیک

چشم انداز روشن بازار جهانی بایوپلاستیک

توسط مدیر سایت
0 نظرات
3rd generation BioPlastic

مرجع پلیمر در بازار ایران:  بر اساس تازه ترین گزارش پژوهشکده اسمیترز پایرا (Smithers Pira)، تحت عنوان ʼʼآینده بازار بایوپلاستیک ها برای مصارف بسته بندی تا سال 2024 میلادیʻʻ، پیش بینی می شود بازار جهانی این محصولات برای کاربردهای بسته بندی، ظرف سال های آتی، با نرخ چشمگیری توسعه یابد.

3rd generation BioPlastic

 

انتظار می رود این بخش در سال های پیش رو نرخ رشد متوسط سالانه 16.2 درصد را تجربه کند و ارزش بازار آن با افزایش بیش از دو برابری تا سال 2024 میلادی، از رقم چهار میلیارد و 400 میلیون دلار فعلی در سال 2019 به هشت میلیارد و 800 میلیون دلار بالغ شود.

با افزایش توجه به مسائل زیست محیطی و توسعه پایا (sustainability) از سوی تولیدکنندگان محصولات بسته بندی و برندهای تولید خوراکی و نوشیدنی، تقاضای بیشتر برای بایوپلاستیک ها فرصت های تازه فراوانی را برای فعالان این عرصه فراهم آورده است.

بر اساس این گزارش، تقاضا از سوی بازارهای جهانی محصولات بسته بندی به طور پیوسته در حال افزایش است و پیش بینی ها نشان می دهد که تمامی مناطق ظرف پنج سال آینده تا سال 2024 میلادی، رشدی دو رقمی را شاهد باشند.

فاکتورهایی مانند روند نه چندان امید بخش بازیافت جهانی پلاستیک، ایجاد ضرورت حرکت به سوی راه حل های سازگار با محیط زیست و از طرفی رونق تولید پلیمرهای بدست آمده از مواد خام طبیعی مانند سلولز که در کاربردهای بسته بندی زیست تخریب پذیر مورد استفاده اند، از مواردی هستند که به رشد تقاضا برای بایوپلیمرها در سال های آتی دامن می زنند.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است