خانه خبر برنامه افزایش تولید پتروشیمی توسط گروه صنایع سنگین هیوندای

برنامه افزایش تولید پتروشیمی توسط گروه صنایع سنگین هیوندای

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Hyundai Chemical

شرکت هیوندای اویل بنک (Hyundai Oilbank Co)، یک واحد پالایشی گروه صنایع سنگین هیوندای (Hyundai Heavy Industries Group)، به تازگی از برنامه خود برای سرمایه گذاری 221 میلیون دلاری ( معادل 260 میلیارد وون کره جنوبی) برای افزایش تولید پتروشیمی خود خبر داد.

Hyundai Chemical

شرکت هیوندای کمیکال (Hyundai Chemical)، یکی از شرکت های وابسته به هیوندای اویل بنک، قرار است 100 میلیارد وون از اعتبار مودر نیاز این طرح را برای توسعه تولید زایلین مخلوط (mixed xylene)، ماده ای کلیدی برای تولید محصولات بی تی ایکس (BTX)، شامل بنزن، تولوئن و زایلین، تامین کند.

این سرمایه گذاری ظرفیت تولید زایلین مخلوط این شرکت را از رقم یک میلیون و 200 هزار تن سال گذشته، به یک میلیون و 400 هزار تن در سال افزایش می دهد.

هیوندای اویل بنک همچنین افزود: هیوندای کازمو پتروکمیکال (Hyundai Cosmo Petrochemical)، دیگر زیرمجموعه این شرکت، 160 میلیون وون کره جنوبی برای افزایش ظرفیت تولید پاراکسیلن خود از یک میلیون و 280 هزار تن فعلی به یک میلیون و 360 هزار تن در سال، هزینه خواهد کرد.

انتظار می رود این پروژه ها تا ماه ژوئن سال 2020 میلادی به بهره برداری برسند.

هیوندای اویل بنک در بیانیه ای اعلام کرد: طرح های توسعه ای یادشده سود عملیاتی (operating profit) ما را تا سقف 86 میلیارد وون افزایش می دهد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است