خانه خبر آمریکای شمالی و آسیا پیشتاز افزایش ظرفیت جهانی پلی اتیلن

آمریکای شمالی و آسیا پیشتاز افزایش ظرفیت جهانی پلی اتیلن

توسط مدیر سایت
0 نظرات
India Petrochemical Plant

مرجع پلیمر در بازار ایران: کشورهای تولید کننده پلی اتیلن در آمریکای شمالی و آسیا پیشتاز افزایش ظرفیت جهانی این محصول تا سال 2023 میلادی خواهند بود.

India Petrochemical Plant

بر اساس تازه ترین گزارش شرکت گلوبال دیتا (GlobalData)، ظرفیت جهانی پلی اتیلن قرار است ظرف پنج سال آتی شاهد رشدی چشمگیر باشد و به طور بالقوه از رقم 110 میلیون و 120 هزار تن در سال 2018، به 157 میلیون و 20 هزار تن در سال 2023 میلادی بالغ شود.

بر اساس این گزارش ، رقمی که رشدی 43 درصدی را نوید می دهد و انتظار می رود تولیدکنندگان آسیا و آمریکای شمالی در این میان پیشتاز باشند.

در گزارش این شرکت تحت عنوان ” چشم انداز صنعت جهانی پلی اتیلن تا سال 2023 میلادی – ظرفیت، سرمایه گذاری و پیش بینی جزئیات مجتمع های فعال و برنامه ریزی شده” آمده است، نزدیک به 159 مجتمع پیش بینی شده و اعلام شده برای ساخت قرار است ظرف پنج سال آینده عمدتا در آسیا و منطقه خاورمیانه به بهره برداری برسند.

انتظار می رود ظرفیت تولید پلی اتیلن آسیا از رقم 39 میلیون و 870 هزار تن سال 2018 میلادی، به 57 میلیون و 100 هزار تن تا سال 2023 بالغ شود. پیش بینی می شود رشد متوسط سالانه ظرفیت (AAGR) 7.2 درصد باشد. در این میان، چین در بازه زمانی یادشده ظرفیتی معادل هفت میلیون 560 هزار تن اضافه می کند.

گلوبال دیتا می گوید: آمریکای شمالی از حیث افزایش ظرفیت تولید پلی اتیلن در جایگاه دوم قرار می گیرد و انتظار می رود تا سال 2023 میلادی از رقم 23 میلیون و 150 هزار تن سال گذشته به 33 میلیون و 820 هزار تن دست یابد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است