خانه خبر تولید غشاء نانوکامپوزیتی برای تصفیه آب از طریق فرآیند اسمز معکوس

تولید غشاء نانوکامپوزیتی برای تصفیه آب از طریق فرآیند اسمز معکوس

توسط مدیر سایت
0 نظرات

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران : شرکت ال‌جی اخیراً اقدام به تولید غشاءهای نانوکامپوزیتی برای تصفیه آب و تولید آب شیرین کرده است. این شرکت قصد دارد وارد کسب و کار جدیدی در حوزه آب شود و طی سال‌های آینده به یکی از پیشروان این حوزه در جهان تبدیل شود.

ghesha

شرکت LG NanoH2O یکی از تولیدکنندگان غشاء اسمز معکوس با کارایی بالا و قیمت کم است. این شرکت اخیراً اعلام کرده کسب و کار جدیدی در حوزه آب ایجاد کرده که در این کار از شرکت LG chem استفاده کرده است.

توسعه فناوری نانوکامپوزیت

این شرکت پیشرفت‌های قابل توجهی در توسعه فناوری نانوکامپوزیت کرده و فناوری غشاء خود را گسترش داده که در نهایت موجب افزایش فروش این شرکت شده است. خط تولید جدید این شرکت در چونگ جو کره جنوبی به تولید این غشاءها اختصاص یافته است.

این خط تولید از ابتدای سال ۲۰۱۵ اقدام به تولید غشاء برای شیرین‌سازی آب دریا کرده است که با این فناوری امکان تولید آب شیرین با هزینه کم از طریق فرآیند اسمزمعکوس فراهم می‌شود.

شرکت ال‌جی از فناوری پوشش‌دهی رول به رول و پلیمرهای با کیفیت خود در ساخت این غشاءها استفاده کرده که این دو کلید اصلی بالا بودن کیفیت محصولات این شرکت در فرآیند اسمز معکوس است.

علاوه براین، شرکت ال‌جی اقدام به بکارگیری افرادی خبره در حوزه فروش کرده تا محصولات خود را در چین، هند، سنگاپور، برزیل، امارات، عربستان، ترکیه، اروپا، کره جنوبی و آمریکا به فروش رساند.

چول نام مدیرعامل شرکت LG NanoH2O می‌گوید: «راهکار شرکت ال‌جی تنها یک کسب و کار تازه نیست بلکه راهبرد جدید برای رفع چالش جهانی در حوزه آب است. ال‌جی با علاقه و جدیت فناوری‌های نوظهور را دنبال کرده تا فعالیت‌های خود را در حوزه تصفیه آب گسترش دهد. طی چند سال آینده شما شاهد افزایش محصولات ال‌جی در این حوزه خواهید بود. ال‌جی به زودی تبدیل به یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت تصفیه آب خواهد شد.»

منبع : http://www.azonano.com

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است