خانه خبرنمايشگاه ها همایش اطلاعات کاربردی بازار بسته ‌بندی منعطف در خاورمیانه

همایش اطلاعات کاربردی بازار بسته ‌بندی منعطف در خاورمیانه

توسط مدیر سایت
0 نظرات

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران : سخنرانان دعوت شده از شرکت‌های Johnson & Johnson و Almarai حضور خود را در همایش “اطلاعات کاربردی بازار بسته‌بندی منعطف در خاورمیانه” تایید کردند. این رویداد در تاریخ 9-7 ماه دسامبر سال 2015 میلادی در شهر دبی واقع در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد. شروع همایش با ارائه مقالاتی از Charmaine Russell از شرکت  AMIو Amar Carmody از شرکت  Plattsدر خصوص چشم‌انداز بازار همراه خواهد بود.packagin

استفاده از فیلم‌های تولید شده توسط صنایع پایین‌دستی پتروشیمی‌ در عربستان سعودی و امارات متحده عربی روندی صعودی به خود گرفته است. با این وجود، با افزایش نگرانی‌های مربوط به محیط‌زیست، نیاز به راه‌حل‌های دوست‌دار محیط‌زیست از اهمیت ویژه‌ای در این صنعت برخوردار شده است.

در بخشی دیگر از این همایش به بررسی آخرین قوانین وضع شده در خصوص بسته‌بندی‌های در تماس با مواد غذایی پرداخته خواهد شد.

شرکت Flexible Industrial Packages در مورد تغییرات صنعت بسته‌بندی در خاورمیانه به بحث و بررسی خواهد پرداخت. در انتهای این بحث، تجزیه و تحلیل دقیق در حوزه بسته‌بندی‌های منعطف در منطقه خاورمیانه توسط Andrew Reynolds از شرکت AMI ارائه خواهد شد.

شرکت‌حاضر در این همایش عبارتند از:

Wells Plastics, Reliance Industries, Reifenhauser, Nordson EDI, Toyo Ink, Nippon Gohsei.

برای مشاهده برنامه کامل این همایش می‌توان به سایت www.amiconferences.com مراجعه نمود. حامیان مالی این همایش شرکت‌هایDow، Borouge و ExxonMobil می‌باشند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است