خانه خبرنمايشگاه ها بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی پلاستیک استانبول

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی پلاستیک استانبول

توسط مدیر سایت
0 نظرات

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران : نمایشگاه پلاستیک اوراسیا ترکیه، استانبول با گرایش محصولات پلاستیکی در تاریخ ۳-۶ دسامبر ۲۰۱۵ درشهر استانبول ترکیه برگزار می گردد.این نمایشگاه تخصصی با تمرکز بر بازار پلاستیک جهانی است. مهم ترین رویداد که نرخ گسترده ای از مشارکت، از غرفه داران حرفه ای، و همچنین بازدید توسط شرکت کنندگان است.

این حقیقت که در رتبه های پلاستیکی در میان بخش های پرسرعت در بازار ترکیه و اوراسیا با گسترش تجاری آن ثابت می کند. در نتیجه افزایش سودآوری بالقوه به پژوهش ها و نتایج از صنعت پلاستیک در سراسر جهان، با برنامه ریزی استراتژی های موثر برای کسب و کار و یافتن بهترین راه حل های پیچیده فناوری به شرکت های شرکت کننده ارائه شده است.

تعداد واقعا زیادی از غرفه داران از ملیت های مختلف به ترویج محصولات و خدمات خود با بازدید کنندگان از محصولاتی که در اینجا نمایش داده ومحدوده ای از تجهیزات نوآورانه پلاستیک، مواد اولیه، و محصولات شیمیایی مرتبط، ابزار هیدرولیکی، قالب و تجهیزات پنوماتیک در این نمایشگاه صنعت پلاستیک می باشد.

orasia

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است