خانه خبر مشکل خوراک بزرگترین تولید کننده PET ایران در سال ۹۸ منتفی است

مشکل خوراک بزرگترین تولید کننده PET ایران در سال ۹۸ منتفی است

توسط مدیر سایت
0 نظرات
PET

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت پتروشیمی شهید تندگویان پس از ثبت رکورد جدید تولید در سال گذشته حالا آماده افزایش تولید و ثبت رکورد‌های جدید تولید در سال ۹۸ می‌شود.

PET

یکی از مهم‌ترین پیش شرط‌های ثبت رکورد‌های جدید تولید در پتروشیمی شهید تندگویان تأمین کامل و پایدار خوراک پارازایلین این مجتمع پتروشیمی بوده که پس از حادثه پتروشیمی بوعلی، خوراک پتروشیمی تندگویان توسط پتروشیمی نوری تامین می‌شود.

بر این اساس، پارسال با اجرای طرح ارتقای برج‌های جذب واحد تولید پارازایلین در پتروشیمی نوری و افزایش ظرفیت تولید محصول استراتژیک پارازایلین تا محدوده ۲۰۰۰ هزار تن در روز و حدود ۷۵۰ هزار تن در سال عملا زمینه تامین پایدار و مطمئن خوراک غول تولید PET ایران در ماهشهر فراهم شد.

پتروشیمی شهیدتندگویان به عنوان بزرگترین و تنها تولیدکننده محصول PET در صنعت پتروشیمی کشور از ظرفیت تولید محصولات متنوعی از جمله گرید‌های مختلف PET برخوردار بوده که سالانه به حدود ۴۷۰ هزار تن خوراک پارازایلین نیاز دارد که با توجه به افزایش تولید پتروشیمی نوری عملا مشکل خوراک غول تولید PET ایران در سال ۹۸ منتفی است.

همزمان با مرور این تحولات، پارسال با وجود تمامی مشکلات تأمین خوراک پارازایلین به ویژه در دوران اجرای پروژه ارتقای برج‌های جذب واحد تولید پارازایلین در پتروشیمی نوری، رکورد جدید تولیدی در پتروشیمی تندگویان به ثبت رسیده به طوری که میزان تولید در این مجتمع پتروشیمی سال ۹۷ در مقایسه ۹۶ نزدیک به ۵۰ هزار تن افزایش یافته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است