خانه خبر افزایش ظرفیت تولید الاستومرهای ویژه اکسان موبیل

افزایش ظرفیت تولید الاستومرهای ویژه اکسان موبیل

توسط مدیر سایت
0 نظرات
exxonmobil

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت اکسان موبیل به تازگی یک طرح توسعه ای تولید الاستومرهای ویژه (speciality elastomers) در مجتمع خود واقع در نیوپورت (Newport) ولز، در بریتانیا، را تکمیل کرد.

exxonmobil

پروژه یادشده ظرفیت تولید این مجتمع را دو برابر می کند و ظرفیت جهانی تولید الاستومرهای ترموپلاستیک اکسان موبیل، موسوم به Santoprene، را تا سقف 25 درصد افزایش می دهد.

کارن مک­کی، رئیس شرکت اکسان موبیل کمیکال (ExxonMobil Chemical)، می گوید: پلاستیک های دارای عملکرد بالای (high-performance plastics) شرکت اکسان موبیل کمک شایانی به سبک تر ساختن خودروها و محصولات مصرفی (consumer products) می کند. این موضوع می تواند راندمان مصرف سوخت و عملکرد محصولات جدید را در مقایسه با تولیدات سنتی به میزان چشمگیری افزایش دهد. سرمایه گذاری جدید در تاسیسات نیوپورت، ظرفیت تولید محصولات دارای ارزش افزوده بالا در این سایت را دو برابر می کند.

ترموپلاستیک الاستومرهای Santoprene به گونه ای مهندسی شده اند که عملکردی مشابه لاستیک ولکانیزه شده (vulcanised rubber) داشته باشند. این محصول همچنین می تواند باز استفاده و باز مهندسی (re-engineered) شود و مزایایی مانند وزن کمتر محموله های ارسالی، قابلیت بازیافت بهبود یافته و تولید پایدارتر را به ارمغان بیاورد.

طرح توسعه ای اخیر علاوه بر ایجاد نزدیک به 35 موقعیت شغلی تمام وقت در بخش تولید، 130 موقعیت شغلی دیگر در بخش ساخت و ساز فراهم آورد. اکسان موبیل محصول Santoprene را در Pensacola ایالت فلوریدا آمریکا نیز تولید می کند.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است