خانه خبر پلیمرها، ماده اصلی مورد استفاده در ساخت گوشی های هوشمند آینده

پلیمرها، ماده اصلی مورد استفاده در ساخت گوشی های هوشمند آینده

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Smartphone

مرجع پلیمر در بازار ایران: با افزایش توان کارکردی گوشی های هوشمند مشکل تولید گرما نیز فزونی می یابد. احیرا” توسط محققين MIT  یک ایده نوآورنه با قابلیت حل مسائل مربوط به تولید گرما در گوشی ها، مطرح شده است.  در این ایده، استفاده از پلیمرهای سفارشی جاگزین شیشه، فلز یا پلاستیک خواهد شد.

Smartphone

این پلیمر می تواند مشکلات گرمایشی موجود در گوشی های هوشمند امروزی را با ایجاد مکانیزم هدایت به جای احتباس، حل کند. با استفاده از این مکانیزم، تلفن های هوشمند آینده می تواند بدون نگرانی در مورد گرم شدن بیش از اندازه، استفاده می شود.

این گروه تحقیقاتی به پیشرفت های بیشتری برای ساخت ساده تر این پلیمر سفارشی به صورت انبوه دست یافته است و جذابیت استفاده از آن در گوشی های هوشمند بواسطه هزینه کمتر در مقایسه با اجزای شیشه ای و فلزی،  جذاب تر می کند. همچنین امکان تولید نازک تر و در عین حال کارامدتر اجزاء را نیز فراهم می کند.

نمی دانیم چه زمانی این تکنولوژی توسط سازندگان گوشی های هوشمند بکار گرفته میشود، اما می تواند چشم انداز نحوه طراحی گوشی ها در آینده را دچار تغییر شگرفی کند.

Polymer, Not Metal Or Glass Could Be The Future Of Smartphone Material

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است