خانه خبر تمایل شرکت های ایتالیایی برای تداوم همکاری با صنعت پتروشیمی ایران

تمایل شرکت های ایتالیایی برای تداوم همکاری با صنعت پتروشیمی ایران

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Iran and Italy

مرجع پلیمر در بازار ایران: ئوگوستو دی جاچینتو (Augusto Di Giancinto)، کمیسیونر تجارت آژانس تجارت ایتالیا، موسوم به ایتا (ITA)، در حاشیه بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی عنوان کرد: آژانس تجارت ایتالیا ارگانی دولتی با هدف حمایت از فعالیت شرکت های ایتالیایی فعال در حوزه سرمایه گذاری و صادرات در اقصی نقاط جهان است.

Iran and Italy

وی ادامه داد: آژانس ما در بیش از 80 کشور جهان فعالانه حضور دارد و تسهیل کننده تجارت و سرمایه گذاری میان طرفین ایرانی و ایتالیایی به شمار می رود. در همین راستا تقریبا هر ماه گروهی از فعالان صنایع بالادستی و پایین دستی ایران برای هماهنگی رویدادهایی از این دست و فعالیت های نمایشگاهی به ایتالیا اعزام می شوند.

دی جاچینتو افزود: حضور شرکت های ایتالیایی علی رغم موانع و مشکلات موجود، نشان از عزم ما برای حضور در بازار ایران است. شرکت های ایتالیایی ظرفیت ها و فرصت های بالقوه را به خوبی می شناسند. از این رو صرف نظر از شرایط، ایتالیایی های به دنبال مشارکت در بازار ایران هستند. در همین راستا امسال 12 شرکت عموما فعال در حوزه صنایع پایین دستی و پتروشیمی در این رویداد بین المللی حضور یافته اند.

کمیسیونر تجارت ایتا همچنین یادآور شد: شرکت های پایین دستی یادشده به دلیل سال های متمادی حضور در ایران، شناخت خوبی از بازار این کشور دارند.

او با اشاره به دشواری هایی در برخی حوزه ها مانند تبادلات مالی و حمل و نقل اظهار داشت: باید ضمن واقع گرایی، هر شرکت و طرف ایرانی آن، راهکار ویژه خود را برای تسهیل موارد یادشده بیابند. اینستکس در این میان می تواند ابزار مناسبی باشد. اما باید منتظر چگونگی اجرای این ساز و کار باشیم.

دی جاچینتو در پایان کیفیت برگزاری نمایشگاه را قابل مقایسه با رویدادهای مشابه بین المللی دانست و از سازماندهی مطلوب آن قدردانی کرد.

این نمایشگاه با حضور نمایندگان ۲۱ کشور و با برپایی ۱۰۴۷ غرفه به نمایندگی از شرکت‌های داخلی و ۱۰۶ غرفه به نمایندگی از شرکت‌های خارجی برگزار می‌شود.

در نمایشگاه امسال، نفت و صنایع بالادستی در سالن‌ ۸ و ۹، پالایش و صنایع پایین‌دستی در سالن ۴۱، پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی در سالن ۱۴ و ۱۵، گاز و صنایع میان‌دستی در سالن ۳۸B، سازندگان تجهیزات صنعت نفت در سالن ۳۱، سازندگان تجهیزات صنعتی ایران در سالن ۶، صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی در سالن ۷ و شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و سازندگان ۱۰ گروه کالایی در سالن ۲۷ مستقر هستند.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و عصر روز شنبه (۱۴ اردیبهشت‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است