خانه تکنولوژي گسترش استفاده از چاپگرهای سه بعدی در تولید توسط خودروسازی آئودی

گسترش استفاده از چاپگرهای سه بعدی در تولید توسط خودروسازی آئودی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
audi expand polymer 3d printing

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت خودروسازی آئودی در حال گسرش استفاده از چاپگرهای 3D در فرایند تولید است. طراحی سفارشی و چاپ آن به صورت محلی توسط چاپگر 3D به کمک کارکنان خطوط  طراحی و تولید، می آید.

audi expand polymer 3d printing

در حال حاضر تیم متخصص در مرکز استارت آپ و تجزیه و تحلیل در Bölllinger Höfe، واحد چاپ 3D پلیمری را در مقیاس R8، ایجاد کرده و در همکاری نزدیک با همکاران خود در خط تولید، . ایده هایی برای ساخت ابزارهای جدید یا بهینه سازی شده را، پیش می برند.

تیم تحت مدیریت والتیمار هیرش، ابزارهای موجود در محل طراحی و با استفاده از چاپگر 3D، چاپ می کند. این تیم در ماه دسامبر گذشته و در یک کارگاه آموزشی یک هفته ای، استفاده از این سرویس را برای تولید انبوه، سریع و راحت در محل کارخانه را آزمایش کرد.

اولویت اول این تیم، تمرکز بر کارکنان و نیازهای آنها بوده و والتیمار هیرش می گوید: “هنگام طراحی یک نمونه اولیه، برای ما بسیار مهم است که خواسته های همکارانمان را دقیقا برآورده کنیم.”  همچین وی گفت: “هدف ما این است که نیازهای همکاران آئودی را در اسرع وقت به صورت چاپ سه بعدی، ارائه دهیم و پشتیبان آنها در فعالیت های روزمره باشیم. ”

این فرایند یک بلاک دیگر در فرایند تحول دیجیتالی شرکت آئودی بوده گام مهمی در تکامل تولید و حرکت به سمت کارخانه هوشمند، می باشد. استفاده از تکنولوژی های آینده، انعطاف پذیری و کارایی را افزایش داده و  علاوه بر آن که می توان مشارکت کارکنان را در محصولات، گسترش داد.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است