خانه خبر عرضه 100 هزار تن محصولات پلاستیکی حاصل از بازیافت در اروپا تا سال 2025

عرضه 100 هزار تن محصولات پلاستیکی حاصل از بازیافت در اروپا تا سال 2025

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Europe map

مرجع پلیمر در بازار ایران: کیت جرتی، رئیس شاخه پایایی و حمایت (sustainability and advocacy) شرکت پتروشیمی داو انرژی (Dow Energy) روز جمعه 17 اسنفد ماه اعلام کرد: داو در نظر دارد تا سال 2025 میلادی 100 هزار تن محصولات پلاستیکی حاصل از بازیافت را به مشتریان خود در سراسر قاره سبز عرضه کند.

Europe map

جرتی می گوید: هدف گذاری یادشده تا حدودی چالش برانگیز به نظر می رسد. چرا که دستیابی به آن نیازمند توسعه بیشتر فناوری های بازیافت مکانیکی و شیمیایی و همچنین توسعه بازارهای نهایی دارای ارزش افزوده است.

شرکت داو همچنین تاکید کرد که نیاز است برای طراحی و استفاده از بسته بندی های پایاتر (sustainable packaging)، کارهایی در طول زنجیره ارزش صورت گیرد. در همین راستا این شرکت طرح نوآورانه ای موسوم به پک­استودیو (PackStudio) را برای کمک به مشارکت کانورترها، عرضه کنندگان، تولیدکنندگان قطعات، صاحبان برند و خرده فروشان، برای دستیابی به بیشینه ارزش افزوده برای بازیافت و بازار نهایی محصولات آغاز کرده است.

رئیس شاخه پایایی و حمایت داود تاکید کرد: این ابتکار، شکل رایج بسته بندی های پلاستیکی در اروپا را تغییر می دهد.

گروه بزرگی از تولیدکنندگان صنایع شیمایی، صاحبان برند، سوپرمارکت ها و دیگر اعضای صنایع در سال گذشته میلادی متعهد شدند که به میزان بیشتری به سوی اقتصاد گردشی (circular economy) در قاره سبز حرکت کنند.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است