خانه خبر بستر مناسب در صنعت پلاستیک و لاستیک، مشکل اصلی است

بستر مناسب در صنعت پلاستیک و لاستیک، مشکل اصلی است

توسط مدیر سایت
0 نظرات
isfahan Plast

مرجع پلیمر در بازار ایران: رئیس انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان و تولیدکنندگان تجهیزات پلیمری کشور، مشکل صنعت پلاستیک و لاستیک را در بستر کار دانست و گفت: تولید کننده نیاز به ماشین و مواد مناسب دارد از این رو سرمایه گذاری در این زمینه صادرات و تولید را رونق می بخشد.

isfahan Plast

هروس ابراهیمی روز چهارشنبه در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه تخصصی دو سالانه اصفهان پلاست(پلاستیک و لاستیک) افزود: درآمد صنعت ماشین سازی در کشور 17 درصد است که از نظر عددی پایین بوده و از نظر ماهیتی و کیفی 80 درصد است.

وی با بیان اینکه اهمیت و ارزش دادن به درآمد صنعت ماشین سازی سبب رونق و تولید در این زمینه می شود، اظهارداشت : باید تکنولوژی را خریداری کنیم چرا که ما کشوری نیستیم که توان تولید فناوری را داشته باشیم چون بودجه ای برای تحقیق و توسعه نداریم.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان و تولیدکنندگان تجهیزات پلیمری کشور ادامه داد: بها دادن به این صنعت در آینده ای نه چندان دور باعث به وجود آمدن تکنولوژی می شود.

وی پیشنهاد داد نمایشگاه تخصصی پلاستیک و لاستیک به صورت متمرکز در تهران و اصفهان برگزار و این نمایشگاه به صورت بین المللی در تهران و اصفهان با نام ایران پلاست و هر سال یکبار به صورت متوالی برگزار گردد.

بستر سازی مناسب

ابراهیمی با بیان این که باید تولیدات ایرانی در بستر مناسب عرضه شود، اظهارداشت: این اقدام نیازمند قرار دادن بستر مناسب از جمله نمایشگاه هایی با فضای بزرگ در اختیار این صنعت است.

وی خاطرنشان کرد: سیاستگذاری های مربوط به برگزاری نمایشگاه های پلاستیک و لاستیک در تهرن و اصفهان باید هم سو و هم جهت باشد و به خواسته شرکت کنندگان به ویژه انجمن و تشکل های مربوطه توجه ویژه صورت بگیرد.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان و تولیدکنندگان تجهیزات پلیمری کشور اضافه کرد: باید از صنف مربوطه برای سیاست گذاری و برگزاری نمایشگاه ها استفاده شود.

یازدهمین نمایشگاه تخصصی دوسالانه اصفهان پلاست(صنعت پلاستیک، لاستیک، ماشین آلات و تجهیزات وابسته) با حضور 113 شرکت از 24 تا 27 بهمن در نمایشگاه های بین المللی اصفهان دایر است.

 

منبع: ایرنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است