خانه خبر نشست مشترک چند شرکت نانویی ایران در حوزه پلیمر و هیات تجاری از کشور چین

نشست مشترک چند شرکت نانویی ایران در حوزه پلیمر و هیات تجاری از کشور چین

توسط مدیر سایت
0 نظرات
فناوری نانو

مرجع پلیمر در بازار ایران: یک هیئت تجاری از کشور چین به ایران سفر کرده تا ضمن آشنایی با ظرفیت‌های شرکت‌های ایرانی در حوزه پلیمر، گام‌های عملی برای انجام همکاری‌های مشترک برداشته شود.

در این راستا، نشستی با حضور این هیئت تجاری و چهار شرکت ایرانی فعال در حوزه پلیمر، در محل ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی برگزار شد. در این جلسه چند شرکت‌ دانش بنیان دستاوردهای خود را در حوزه مواد پلیمری ارائه کردند.

فناوری نانو

در ابتدای این جلسه امیر قربانعلی مدیر مرکز نانوی ایران و چین، درباره تاریخچه‌ی راه‌اندازی مرکز نانوی ایران و چین مطالبی ارائه کرد و در ادامه به تشریح فرصت‌های موجود در چین برای شرکت‌های ایرانی پرداخت.

وی این نشست را فرصتی مناسب برای آشنایی بیشتر بخش تجاری چین با دستاوردها و توانمندی‌های ایران در حوزه نانو دانست و اظهار امیدواری کرد که شرکت‌های پلیمری ایرانی بتوانند پتانسیل خود را در این حوزه به هیئت چینی معرفی کنند.

در پایان هیئت چینی ضمن تشکر از شرکت‌های ایرانی برای معرفی محصولات و خدمات خود، این نشست را نقطه آغازی برای ایجاد فصل جدیدی در همکاری مشترک میان ایران و چین خواندند و ضمن تأکید بر مزیت‌ها و فرصت‌های موجود، برای همکاری با شرکت‌های نانویی اعلام آمادگی کردند.

در پایان از نمایشگاه دائمی محصولات نانویی در ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی بازدید به عمل آمد و تفاهم‌نامه‌ای با یکی از این شرکت‌ها امضاء شد.

منبع: مهر

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است