خانه اقتصادی ظرفیت های تازه تولید اتیلن ایالات متحده در سال 2019 میلادی

ظرفیت های تازه تولید اتیلن ایالات متحده در سال 2019 میلادی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران: انتظار می رود بازار اتیلن ایالات متحده شاهد ادامه یافتن روی کارآمدن ظرفیت های تازه تولید این محصول باشد. مطابق پیش بینی ها، بازار همچنان متاثر از مازاد عرضه باقی می ماند و ظرفیت جدید می تواند به روند کاهشی قیمت ها دامن بزند.

اگر چه فعالان بازار می گویند که احتمالا با روی کار آمدن واحدهای پلی اتیلن جدید در سال جاری میلادی، قیمت های اسپات اتیلن شاهد افزایشی کوتاه مدت باشد.

پتروشیمی

عرضه فراوان این محصول برخی تولیدکنندگان را بر آن داشت تا نرخ عملیاتی خود را در سال 2018 میلادی کاهش دهند. اما فعالان بازار می گویند: با راه اندازی واحدهای تولید مشتقات جدید، تولیدکنندگان در

حال افزایش مجدد نرخ عملیاتی خود در اوایل سال 2019 میلادی هستند.

قرار بود ایالات متحده در سال 2018 میلادی تنها شاهد افزایش کمی بیش از پنج میلیون تن ظرفیت جدید تولید اتیلن باشد. به گفته فعالان بازار، این در حالیست که تنها مجموعه Cedar Bayou شورون فیلیپس در  بی تان (Baytown) تگزاس و واحد کراکر بی تان شرکت اکسان موبیل ظرفیت مجموعی معادل سه میلیون تن در سال ایجاد و تولید اتیلن در مقیاس تجاری را آغاز کردند.

پروژه مجتمع 440 هزار تنی بران فیلد (brownfield) شرکت ایندورما ونچررز (Indorama Ventures) در لیک چارلز ایالت لوئیزیانا، واحد کراکر بخار یک میلیون و 540 هزار تنی ساسول در لیک چارلز و واحد کراکر 500 هزار تنی شرکت صنایع شینتک (Shintech) در پلکماین (Plaquemine) لوئیزیانا که انتظار می رفت در نیمه دوم سال 2018 میلادی به بهره برداری برسند؛ اکنون قرار است در سال 2019 میلادی راه اندازی شوند.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است