خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران از تاریخ ۲ تا ۴ بهمن ۱۳۹۷

شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران از تاریخ ۲ تا ۴ بهمن ۱۳۹۷

توسط مدیر سایت
0 نظرات
ICHEC 2019

مرجع پلیمر در بازار ایران: شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران از تاریخ ۲ تا ۴ بهمن ۱۳۹۷ توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تهران برگزار می‌شود.

این کنگره ملی به صورت مشترک توسط انجمن مهندسی شیمی ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد. این کنگره با هدف گردهم آوردن محققان دانشگاه و متخصصان صنعت و ایجاد بستری مناسب برای تبادل یافته­‌های جدید و پیشرفت­های فنی و شناسایی نیاز‌های روز صنعت از طریق ارائه مقالات، برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، برگزاری کارگاه ­ها و نشست­های تخصصی و برپایی نمایشگاه ترتیب داده شده است.

با توجه به اینکه مهندسی شیمی کلید توسعه پایدار بوده و توسعه پایدار اولویت اصلی کشور می‌باشد، توجه اصلی این کنگره بر روی توسعه پایدار در صنایع ایران است. در این برنامه‌ها، راهکار‌های عملی و نوین در جهت کاهش مصرف آب، بازیافت پساب‌های شهری و صنعتی، بهینه سازی مصرف انرژی، کاهش اثرات زیست محیطی صنایع، کاهش کربن منتشر شده به جو در صنایع ایران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اهداف برگزاری کنگره ملی مهندسی شیمی

مهترین اهداف برگزاری این کنگره شامل فراهم نمودن بستری برای تبادل نظر بین کارشناسان، محققان و خبرگان علمی و صنعت؛ عرضه دستاورد‌های نوین محققان و پژوهشگران به مجامع علمی و صنعتی؛ آشنایی با تهدیدات زیستی در کشور و راهکار‌های مقابله با آن؛ تشویق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری؛ کمک به تعیین راهبرد و مسیر تحقیقاتی اساسی مورد نیاز کشور در زمینه مهندسی شیمی؛ افزایش توان علمی و فنی کارشناسان و دانشجویان و سایر علاقمندان و ایجاد پویایی و انگیزه مشارکت در فعالیت‌های علمی دانشجویی برای دانشجویان است.

محور‌های اصلی کنگره شامل پدیده‌های انتقال؛ ترمودینامیک؛ فرآیند‌های جداسازی؛ مدلسازی و شبیه سازی؛ دینامیک سیالات محاسباتی؛ سینتیک، کاتالیست و طراحی راکتور؛ مهندسی و کنترل فرآیند؛ بیوتکنولوژی، مهندسی بیوپزشکی، صنایع غذایی و دارویی؛ نانوتکنولوژی؛ علوم و فناوری پلیمر؛ مهندسی نفت و مخزن؛ تولید، فرآیند و تبدیل گاز طبیعی؛ فناوری پایدار و سبز ؛ مهندسی محیط زیست و ایمنی؛ استانداردسازی و آموزش در صنایع شیمیایی؛ مدیریت و کارآفرینی و انرژی تجدیدپذیر می‌باشد.

ICHEC 2019

منبع: خبرگزاری دانشجو

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است