خانه خبر پیشبینی عرضه مطلوب پروپیلن در بازار آسیا، در نیمه اول سال 2019

پیشبینی عرضه مطلوب پروپیلن در بازار آسیا، در نیمه اول سال 2019

توسط مدیر سایت
0 نظرات
petrochemical monomer styrene

مرجع پلیمر در بازار ایران: انتظار می رود وضعیت عرضه پروپیلن در بازار آسیا، در نیمه اول سال 2019 میلادی، شرایط مطلوبی داشته باشد. چرا که باوجود کمبود عرضه ناشی از عملیات تعمیر و نگهداری فصلی برخی واحدهای کراکر در شمال شرق آسیا، تعدادی مجتمع جدید تولید این محصول راه اندازی می شوند.

petrochemical monomer styrene

تاسیسات جدید شامل مجتمع 450 هزار تنی هیدروژن زدایی پروپان (PDH) شرکت پتروشیمی چجیانگ ساتلایت (Zhejiang Satellite) و مجتمع هیدروژن زدایی پروپان شرکت پتروشیمی فوجیان ماید (Fujian Meide) با ظرفیت تولید 660 هزار تن در سال می شود. هر دو مجتمع قرار است در سال جاری میلادی راه اندازی شوند.

در جنوب شرق آسیا نیز انتظار می رود طرح مشترک پتروناس-آرامکو راپید (Petronas-Aramco RAPID) مالزی امسال تاسیسات پتروپالایشگاهی جدید خود را راه اندازی کند. پروژه یادشده قرار است با راه اندازی تاسیسات مربوطه در سه ماهه اول سال 2019 میلادی، سالانه 600 هزار تن پروپیلن تولید کند. از طرفی واحد کراکری که امسال، مدتی بعد، به بهره برداری می رسد؛ قادر به تولید 600 هزار تن دیگر از این محصول است.

با این همه، نگرانی ها در مورد نتیجه جنگ تجاری میان ایالات متحده و چین احتمالا فاکتوری بسیار تعیین کننده در سه ماهه اول سال 2019 است. در ماه نوامبر، هر دو دولت اعلام کردند که به مدت 90 روز تا اول ماه مارس، هیچ گونه تعرفه اضافه ای وضع نمی شود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است