خانه اقتصادی فعال سازی کد ورود و خرید مواد پتروشیمی برای واحد های تولیدی مصرف کنند

فعال سازی کد ورود و خرید مواد پتروشیمی برای واحد های تولیدی مصرف کنند

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Petrochemical-Units foregin

مرجع پلیمر در بازار ایران: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از هدفگذاری برای فعال سازی کد ورود و خرید مواد اولیه واحد های تولیدی با مصرف مواد پتروشیمی خبر داد.

داریوش دیودیده عصر شنبه در نشست ستاد تسهیل و وفع موانع تولید که در راستای پیگیری مصوبات سفر معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور، برگزار شد، افزود: تخلفات برخی از واحد های تولیدی که از مواد اولیه پتروشیمی استفاده می کردند، در بازرسی ها محرز و تخلفات به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

Petrochemical-Units foregin

دیودیده با اشاره به بسته شدن کد ورود این واحد ها و برگزاری جلسه پبرامون بررسی وضعیت، ابراز داشت: در همین راستا مصوب شد که تا زمان بررسی پرونده در تعزیرات حکومتی، تدوام فعالیت واحد های فعال و اشتغال زای مصرف کننده مواد پتروشیمی را داشته باشیم و کد ورود برای خرید مواد اولیه آنها فعال شود.

دیودیده تصریح کرد: همچنین نظارت مناسب بر این واحد ها انجام خواهد شد و در صورت تخلف مجدد، کد خرید آنها بسته و گزارش و تهیه مستندات نیز برای اعمال قانون اجرایی می شود.

دیودیده به سفر معاون اقتصادی وزیر کشور به استان اشاره کرد و بیان داشت: بررسی و رفع مشکلات چندین واحد تولیدی از جمله کارخانه آجر دهدشت در این راستا هدفگذاری شد.

عدم اجرای مصوبات کارگروه تخلف محسوب می شود

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان با تاکید بر اینکه مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد تاکید است، اظهار کرد: عدم اجرای مصوبات کارگروه تخلف محسوب می شود.

‌دیودیده با بیان اینکه هدف همه ما حمایت از تولید و استمرار فعالیت واحد های تولیدی است، ابراز داشت: موضوع ایجاد شرکت حمل و نقل در کارخانه آجر دهدشت، بدهی های این کارخانه به شرکت های خدمات رسان گاز و برق از جمله موارد مطرح شده در نشست بود که مقرر شد اقدامات لازم در این راستا عملیاتی شود.

منبع: مهر

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است