خانه اقتصادی ضرورت سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه صنعت پتروشیمی

ضرورت سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه صنعت پتروشیمی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Investment

مرجع پلیمر در بازار ایران: سید حمید حسینی، عضو هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی با بیان این که صنعت پتروشیمی صنعتی درآمدزا و پرسود برای کشور است، گفت: پتروشیمی جزو صنایع مادر کشور محسوب می شود که کمک به رشد و توسعه آن از طرق مختلف همچون دولتی و بخش خصوصی ضروری است.

Investment

وی با اشاره به این که شرکت‌های پتروشیمی درصد بزرگی از ارز صادرات غیرنفتی کشور را تامین می‌کنند، افزود: این صنعت امروز به سرمایه گذاری و تکنولوژی های پیشرفته نیازمند است، در صورت فراهم شدن شرایط و تسهیل فرایند حضور سرمایه‌گذاران، این صنعت می‌تواند میزبان سرمایه گذاری‌های گسترده داخلی و خارجی باشد.

حسینی با بیان اینکه باید از ظرفیت های صنعت پتروشیمی به نحو شایسته استفاده کرد، گفت: صنعت پتروشیمی کشورمان به دلیل مزیت خوراک، گاز ارزان، نیروی انسانی متخصص و مجرب و وجود زیرساخت‌های مطلوب از جذابیت‌های بالایی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی عنوان کرد: اگر به توسعه صنایع پتروشیمی با برنامه‌ریزی مشخص در کشور اهمیت مناسب داده شود، بسیاری از چالش‌های اقتصادی برطرف می‌شود و این صنعت می‌تواند نقش پررنگ‌تری در توسعه اقتصادی کشور ایفا کند.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است